Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr svářečky z Lidlu PIGS 120 C4

Od: martin* odpovědí: 7 změna:
Zdravím, vybírám svářečku z Lidlu pro hobby použití. Bohužel tu PISG 120 B3, z tlumivkou jsem nestihl, a podle videa od killerroz ta PISG 120 D5 nemá tlumivku. Moje otázka zní nevíte jestli svářečka co tam mají PISG 120 C4 má tlumivku- jsem začátečník a asi by mi zo pomohlo. Díky všem za odpověď. Martin

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x
Neblbni, nekupuj Lidl svářečku.
Kup tuhle českou, stojí ani ne 5tisic a je fakt vyzkousena I na stavbách dlouhodobě. Není to Čína s nálepkou OMICRON, je fakt konstruovana a vyráběná v ČR.
Bude ti sloužit mnoho a mnoho let.
Mnohé lepší než ta z LIDLU.
svarecky.heureka.cz/...
Nebo kup TNZ TT142, ale ta stojí 6500
Tak neblbni hlavně.
svarec
Přidám se k bobanovi.
Mám už přes 10.let invertor omicron ten samý typ jen starší provedení..a nemůžu si ho vynachválit..
Tyto sr..ky z lídlu,hechtu a pod.stojí za prd.a rozdíl v ceně není tak velký.
Neudělejte ukvapený nákup.

hodnocení

1x

I pokud se rozhodneš nedat na dobře míněné rady abys nekupoval svářečku z Lidlu, tak počítej s tím, že tak, jak svářečku koupíš, je dlouhodobě neprovozovatelná. Narážím na "kvalitu" kabelů. Nevydržely ani první krabici elektrod. Jednou to vařilo, jednou to nechtělo chytit oblouk. Nakonec se závada sama prozradila, poněvadž kabel uhořel úplně. Zkracování kabelu a lisování nového očka taky nevedlo k trvalému úspěchu, takže nakonec nové kabely. Od tý doby je klid. Ale není lepší se učit na něčem, co funguje na 100%?

Souhlasím, často jsou ke svářečkám z hypermarketů a laciných obchodů hliníkový svařovací kabely, dlouho to nevydrží. BEru to jako podraz na (neznalýho) zákazníka.

tj
hodnocení

0x
Takhle... Věci z Lidlu nejsou úplně špatné, ale kvalitou jsou těsně pod, nebo na úrovni nejlevnějšího hobby nářadí z běžného hobbymarketu. (Např. Pattfield z Hornbachu)
.