Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, u chaty mám pozemek (zahradu), kam zajíždím a parkuji na trávě. Rád bych si stání pod autem upravil, abych nestál přímo na trávě (prevence proti korozi na autě + ničení terénu). Chtěl jsem zatravňovací tvárnice nebo celou plochu vysypat stěrkem, kačírkem nebo tak něco. Ovšem na chatě mě přebývá starší, ale zachovalá betonová dlažba, kterou bych rád využil, jen nevím jak to poskládat. jestli celou plochu "vydláždit", nebo udělat jen dva pruhy a zbytek vysypat štěrkem. Jedná se o starou chatu, kde se ani moc "moderní" materiály nehodí. díky moc za rady
Já jsem si udělal parkování ze štěrku, na který jsem dal zatravňovací dlaždice, ale chytají se mi tam pořád nějaké nálety a musí se to čistit.
Vy chcete uplatnit tyhle dlaždice, aby auto nestálo na trávě. Taky budete muset časem čistit ty spáry, ale pokud dlaždice zapustíte aby plus minus lícovaly s terénem, tak to půjde prostě přejet sekačkou. Záleží na tom, kolik těch dlaždic máte a jak je řešený příjezd. Pokud najíždíte přibližně rovně, takže se dají trefit koleje, tak bych asi upřednostnil koleje, že to bude líp vypadat a snáz se udržovat, než celá plocha (zvláště pokud těch dlaždic máte jen málo).
(Já tam z cesty zahýbám a mám to krátké, takže bych koleje trefoval hůř a musel bych tam mít poměrně neforemný nájezd, takže bych volil plochu, nebo plochu na začátku a koleje na konci).
Jen tak vysypaná plocha by se asi rychle rozjezdila a musela se pořád znova pohrabávat. Pokud zvolíte koleje, tak bych je vůbec nepodsypával (nebo ne výrazně), ale jen bych odstranil největší drny a srovnal to, aby dlaždice vystupovaly jen trošku, s tím, že si to časem ještě kousek sedne a zase je nechci pod terénem, protože by je každý déšť zanášel bahnem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.