Záleží na tom, co se tomu stalo. Pokud odešlo některé vinutí motoru, tak ne. Pokud třeba upadl drát od tlačítka tak ano. Pokud se ale musíte takhle ptát, tak bych Vám do zařízení zásah nedoporučoval.
Odešlo tlačítko, kvůli častému používání. Pokud jste se učil elektroniku na škole, určitě zvládnete prohodit tlačítko za jiné, třeba za trojku, jestli je na vás moc silná a nepoužíváte jí. Pokud ne, raději vám nebudu radit jak na to, protože pokud tlačítka nebudou připojena nějakým pinem, o čemž spíše pochybuji, budou připájená na pevno, tak byste mohl nesprávným zásahem způsobit to, že vyhoříte.
Setkal jsem se s tím, že se na hřídel namotalo cosi, pak s vrtulí šlo točit ztuha a první rychlost to neutáhla. Jinak je potřeba udělat diagnostika, aretace funguje? Spínač spíná? Drátky mají nějaký odpor? Rozhodně vyplnit před tím že zásuvky a zajistit, aby to nikdo nepřipojil.
vfr
Asi tak,vyšší stupně mi nevyhovují a navíc tam po zapnutí dochází ke zvukové překážce,jako by tam narazila vrtule,takže to bude ono.Docela mám z toho obavy,lopatky jsou velké včetně přehnané rychlosti,nemám z toho dobrý pocit
Pokuid vrtule naráží do mřížky, tak se dá pokřivená mřížka natvarovat, aby nezavazela, zrovna dnes jsem to dělal. Lze natvarovat i vrtuli, ale tam musíte mít jistotu, že opravdu došlo k jejímu pokřivení, protože neuvědomělým natvarováním by mohla zařít házet.
Na větráku v autech je tohle obvykle chciply predradny odpor, ten se vymění a je to OK (pokud se nevypalil kvůli pridrenym ložiskem = velkymu proudovymu zatížení.. )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.