Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jsem domluvený s elektrikářem, že mi skříň zapojí, do toho se pouštět nebudu, nejsem sebevrah. Domluvili jsme se ale, že si kabely natahám sám, jelikož od nás mají z města všichni plno práce.
Momentálně mám kabely natahané takto a úplně nevím, jak to narvu do 24 místné krabice. Určitě věřím, že se dá něco nasvorkovat, aby to zabralo v krabici méně místa. Mohl bych Vás poprosit, zda byste se nepodívali na přiložený obrázek a řekli mi, že jsem magor a že to jde rozvést o dost lépe? Momentálně mám do tří pokojů natažené 1x 3,5 zásuvka a 1x 1,5 světlo s tím, že si to pak už nasvorkuju a rozvedu do zásuvek po pokojích.
Napadlo mě (vše nasvorkovat do krabiček samozřejmě) u světel:
- nasvorkovat kabely z kumbálu, pokojů, kuchyně a WC
- zvlášť koupelna a zvlášť led pásek v kuchyni
to samé zásuvky:
- nasvorkovat kabely z kumbálu, pokojů, chodby
- nasvorkovat kabely z kuchyně+myčku zvlášť, zvlášť lednici, troubu+mikrovlnku zvlášť
- zvlášť pračku+sušičku (nepůjdou nikdy zároveň pravděpodobně
ventilace:
- to bych mohl také, ale pravděpodobně by se to vešlo
Ještě bude zvlášť indukce. Prosím o radu, jestli by se to takto dalo zrealizovat.
Moc děkuju za případnou pomoc
Než se tím někdo vůbec začne zabývat, respektujete zóny v koupelně? P.S. když máte domluveného elektrikáře tak ať to obhlídne na místě. podle výkresu se to hodnotit nedá, protože výkres je jedna věc a skutečné provedení je úplně něco jiného.
Zóny jsou OK, to mám v pořádku, kabely jsou v nadhledu. Obrázek je reálné vyobrazení, vše souhlasí a výška zásuvek je asi jedno.
Pozor na jednu věc, co kabel to vpodstatě jistič, a nebo co místnost to chránič na světla a chránič na zásuvky. Jak to nakonec spytlíkujete ve skutečnosti je na vás. Upozornit je třeba na to, že pokud budete potřebovat navýšit hlavní jistič, potřebujete revizi a revizák obvykle chce projekt. Revizi je dobré mít i pro pojišťovnu!