Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nalepený polystyren - jak dál?

Od: smakaballl* odpovědí: 11 změna:

dobrý den , chci zateplit dům a jsem ve fázi kdy z nimulého roku na podzim jsem stihl částečně zateplit polystyrénem ale nestihl jsem to dostat pod lepidlo = polystyrén slabě nažloutl ale to se dá snad obrousit. ještě jsem stihl vyměnit stará okna za plastová a teď kolem oken řeším jak nejlépe pokračovat . *klik*. Začal jsem se začištěním kolem oken a vsazuju ty úzké kousky polystyrénu kolem oken /špalety? nevím jak se tomu nadává jsem laik a samouk / a až ty pruhy kolem oken nalepim chci dát rohy s perlinkou ale nevím jestli musím vše provést na jeden zátah i s perlinkou v ploše nebo můžu udělat všechny rohy +okna a pak jinej den perlinku v ploše*sok* jó a nevíte o nějakém odkazu jak postupovat při zateplení s obrázkama předem dík

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladislavtikal*
hodnocení

2x

brousit olys nemusite lepsi bude ho umit od necistot wapkou ne moc velky proud a muzete tahat sterku s perlinkou a davat rohy ke spaletam v jednom jinak kdyz je budete davat dodatecnetak vam tam muze vzniknout velky nanos a boule

hodnocení

2x

Na rozdíl od kolegy Ladislava, doporučuji žádně obrousit EPS a řádně ofoukat vzduchem.

"vsazuju ty úzké kousky polystyrénu kolem oken" na okno nalepíte APU lištu s perlinkou, podle šíře nalepíte EPS, (pozor na tepelný most) na roh dejte kombi lištu s perlinkou, narohy okny diagonálně výztuhu 30x40xcm. Lepíte vzlášť lišty, pak třeba výztuhu nakonec celoplošně perlinu R 117

obrázky jsou všude na internetu, přesný odkaz večer

doplněno 12.05.10 14:20:

Ladislave, já to zkoušel smetáčkem, omést... nic moc, vodou ostříkat, jak hadicí- to nejde, tlakovou vodu, naděláte dírky, "nasákne" silně vodou ...

opravdu se mi osvědčilo obrousit "hladítkem na broušení polystyrenu" a ofoukat vzduchem. Je třeba zbrousit až 1mm z celé polochy!

doplněno 12.05.10 17:10:
smakaballl®,