Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení krovů na půdě

Od: panpatmat odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

Jsem student a zařizuji si po babče podkroví v Praze na studiích.. Polovina je obyvatelná, druhá půlka je typická půda a místa(úložných prostor) je málo potřebuji pomoci v otázce kterak co nejlevněji (jak jinak) ani ne tak zateplit, jako spíše zaizolovat, oddělit a hlavně odprašnit malý půdní prostor hned za dveřmi od zbytku půdy. Chtěl bych tam vytvořit takovou menší šatnu s odkladní místností, jenže je tu problém, že jde o starou půdu domu z 30,let a je původní střecha a občas tu a tam pár kapek proteče proto nevím zda nabít do krovů v lištách pouze sádroš přes jen nějakou folii. Ale to už pod to mohu dát tu vatu, které se ale trochu bojím, jelikož s ní neumím... Jednalo by se pouze o dočasné řešení protože za pár let po studiích mám v plánu kompletní rekonstrukci... Rozhodující je opravdu pro mne cena a nenáročnost děkuji moc... mohu doposlat foto.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Milý studente, bez fotek nebo místního šetření se nedá radit co udělat. Páč klidně 20 různých možností od nákladu za 200Kč až po tisíce.

ladislavtikal*
hodnocení

0x

strach ze zatepleni vatou nemusite vubec mit fotky urcite sem poslete ale prvni rade se jeste zeptam je pod krytinou folie? a koukaj jen late nebo jsou tam prkna? vlozte kdyztak fotky

patronka*
hodnocení

0x