Dobrý den, dnes mi přišla faktura od ČEZU a málem jsem dostal infarkt. Zálohy se mi zvýšily z 2.500/mesic na 25.000/mesic a nedoplatek za elektřinu 100.000kč. Když jsem zjišťoval proč, tak důvodem je zvýšená spotřeba ze dne 3.11.-14.11.2022 a to 10.000kWh. Takovou spotřebu na baráku nemám ani za rok a v listopadu skoro za týden? To by přeci nebylo ani fyzicky možné. Minulý rok nám montovali nové elektroměry které data posílají primo na ČEZ. Mohly by to být tím? Setkal se s tím již někdo? Jak jste to případně řešili? Na callcentru mi nezvedají telefon. Děkuji za pomoc.
Já volím řešení, že si připravím před sebe fakturu, zavolám na bezplatnou linku 800 810 820, tam jim vysvětlím, co mám za problém a ještě se nestalo, abych nebyl spokojen. A že jsem měl na starosti několik odběrných míst.
Pokud Vám nezvednou telefon, čemuž se mi nechce moc věřit, objednám se na pobočku, nebo se přihlásím z poče a reklamuji to přes poč, nebo si nechám zavolat zpět.
Tak kdyby se mi tohle stalo, tak udělám přesně to samé, co zde radí Milan nade mnou. Určitě se nejdu vyptávat na žádnou poradnu, kde nikdo nemůže adekvátně a konkrétně odpovědět na můj případ, protože nezná detaily. A ještě se mi nestalo, aby mi u ČEZu nezvedli telefon. Navíc máte hovor bezplatný. Nezapomeňte mít všechny doklady po ruce.
Asi nějaká chyba v "matrixu", takže to reklamujte.
Pak se ještě můžete podívat do sklepa, zda tam synek nepěstuje nějaké zelené rostlinky (hodně moc rostlinek), nebo zda soused není napojen na Vás a netěží kryptoměny...(ovšem to by se mu z domu kouřilo a potřeboval by chlazení jako u JE Temelín).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.