Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Písemná objednávka na vyčištění komína

Od: josefhorak odpovědí: 3 změna:

Dobrý den.Rád bych chtěl vědět jak by se řešil problém který by nastal vpřípadě kde byla písemná objednávka zaslaná kominické firmně , na jejich email . Která vžádném případě po dobu 1roku (ani do dnešního dne) nezrágovala na tuto objednávku a stohoto důvodu vznikla škoda na majetku. Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pepe*
hodnocení

6x

Máte objednávku od firmy potvrzenou? Jestli ne máte smůlu.

 

krtek6
hodnocení

3x
Objednávka nebyla potvrzena ze strany příjemce, není žádný nárok na nic ..

 

ml1
hodnocení

1x

Jednoduše, pokud nezareagujou za rozumnou dobu (týden, dva těžko říct), máte to urgovat, nebo oslovit jinou firmu. Stačilo by třeba zvednout telefon a zeptat se, jak to vypadá s objednávkou, třeba by ji vykopali ze spamu. Možná větší šance by byla, kdybyste to poslal do datovky, ale ani tak to podle mě pořád nic neznamená.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]