Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Oprava kámen Mora

Od: petruska odpovědí: 13 změna:
Dobrý den mám 13let kamna Mora kombinované, od včera nejde upéct pořádně maso ani pizzu dole to hřeje, nahoře nikoliv
Vyplatí se to nechat opravit či už koupím nové? Děkuji. Zřejmě asi odešla ta spirála

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Tak oprava výměnou topného tělesa se vyplatí. Může být vadný i přepínač funkcí trouby, ale pravděpodobnější je to vadné topné těleso.

pepa224
hodnocení

2x
Už sem to opravoval, nejspíš topná spirála, cca 400kč, ale může to být i přepínač, každopádně investice do opravy je pořád rozumná než nový sporák.

Pokud má sporák přepínač, horní-spodní-dohtomady spirály,tak je jednoduché zjistit kde je závada.

petruska
hodnocení

Jak zjistím kde je přepínač? Jsem v tomhle laik no ženská.
asd1

Ovládací kolečko je zvenku a přepínač za kolečkem zevnitř

karel556*
Přepínač je hned za tím knoflíkem přepínajícím funkce, tzn. sundat knoflíky, odmontovat vařidlovou desku a přední ovládací panel, pak se dostanete na přepínač funkcí.
petruska
hodnocení

Tak byl u mě známý elektrikář jde o topné těleso horní, odeslo.Takze objednáno nové.

zaseja
hodnocení

0x

Co jsou kombinovaná kamna? Kamna se spirálou jsem ještě neviděl.

Třeba vám někdo přeházel šamotové cihly a plamen táhne jinudy.

petruska
hodnocení

Nahoře máte plyn, dole elektriku to jsou kombinovana kamna
nov

To nejsou kamna, ale kombinovaný sporák značky MORA.

elny.cz/...

asd1

Slovíčkaří s kamnama na dřevo ;)

Je třeba změřit co odešlo, jestli topný těleso, spínání, nebo nějaký drát.. Oprava se vyplatí, nejlíp šikovný kutil elektrikář. Servisy neví co za to chtít, trošku výpalný - nedáš = nepečeš, ale je fakt že cizímu bych za míň taky nedělal *smich*

hodnocení

0x