Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odhad hodin pokrývačských prací?

Od: andrea2® odpovědí: 9 změna:

Zdravím. Prosím o odhad hodin prací. Střecha sedlová, 50m2+50m2, tašky KM Beta, hřebenáče. Zařezání na 2+2 krajích (2x štít) To je 16+16+16+16 tašek. Staré tašky shoz 1x 10 tun kontejner. Žádná folie, žádné latě, žádná nová plechařina. Je to vlastně stodola. Děkuji.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

guma
hodnocení

0x

4 dny po 8 hodinách. 32 hodin. Mohou mít i dříve. Většinou je pravdou opak, někde to dělají i měsíc. Chce to váš celodenní dohled na pracovníky.

hodnocení

Jsem elektrikář a tipoval jsem velmi podobně, ne li stejně. Moc dík!. Násobím 250 Kč/hod. Souhlas? (malá firmička z kamarádů)

jirib
Firmička? 350/hod + dph...
S prací se vlezete cca do 30.tis...ve třech lidech.
hodnocení

Jako včetně materiálu, jinak by to početně nevyšlo. Tak jste to myslel...

jirib
Né,jen za práci...
krtek6

za 350,- to musí mít královsky zaplacený aj s tou daní...zas nebuďte lidi blbí a nedávejte každému co si usmyslí

krtek - obávám se, že cena je jaksi dána přetlakem poptávky nad nabídkou. Mimochodem, za práci značkivého automechanika dnes zaplatíte i několikanásobek těch 350kč a nikomu to není divné...
krtek6

libor007: ve značkovém autoservisu totiž platíš aj ten celej ancábl co sedí za těma stolama...a ne nemáš pravdu...divný je to všem, ale protože maj auto většinou v záruce a ještě k tomu neví, že ho nemusí servisovat v autorizáku...tak to zaplatí

hodnocení

0x

Pokud to je firmička a ne nějací melouchaři, tak ať vám vytvoří standarní cenovou kalkulaci, hodináře bych nebral.

Není mi jasné, proč zařezávat kraje, KM Beta má krajové tašky a půlkové, tak pokud je střecha obdélník, nikoliv kosodélník, tak není důvod zařezávat.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: