Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, budu předelávat kuchyň v panelovem byte a problém je že zeď je 4cm (opravdu) panel takže nemám šanci vŕtat. Z druhý strany mám už zrekonstruovanou koupelnu a vím že když jsme vrtali z koupelny do kuchyne padali kusy panelu .. otázaka teda zní čím prosím přizdít v kuchyni aby zeď byla dostatečne nosná a bylo na ní možne zavesit kuchyň která bude až po strop. Už sem se ptala truhláře a ten říkal ytong ale co sem cetla ten je spíš vhodný pro tepelnou izolaci ne na zavešení těžkých vecí tak osobne nevím
Ďekuji za normlalní odpovedi jsem laik proto se radej ptám
Nevím , prošel jsem hoodně paneláků v rámci rekonstrukcí, nejtenší byla "příčka jádra" (železné úhelníky a dřevěné hranolky s výplní polystyrenu a na tom pak umakart a al lišty) , vše tl bratru 3-4cm a na to světe div se pověšeny horní skříňky. Jinak nejtenší betonová stěna je tlustá 6cm což bohatě stačí na ukotvení skříněk KL. Jinak vrtat lze i bez poškození z druhé strany, ale s citem a pak bez příklepu. Jinak je to nepromyšlené řešení pokud byste uvažoval dopředu-uděláte vše v jedno kroku-koupelnu i kuchyni!
tj -pleteš si pojmy a dojmy. Když si stavíš dům-v projektu je stanoven materiál který sisi přál a projektant to dle požadavků udělal. Pro rekostrukce v panelácích je hromadně schválená jen a pouze rekonstrukce z porobetonu (hebel, ytong, porfix§ pro jakýkoliv jiný druh materiálu by už mělo být schválení, včetně statika!
A co brání před to udělat SDK nebo dřevěnou předstěnu? Na to, aby to neslo skíňky to stačí. myslím, že nejmíň jde s SDK k-cí a deskou udělat 5cm celkové tloušťky což je defakto výška SDK profilu + deska. Do konstrukce vložit dřevěný fošny do výšky, kde budou skříňky a hotovo...lehké, levné, rychlé
deksoft.eu/... bez izolace
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.