Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou spotřebu vidíte na tomto vodoměru?

Od: kamila odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
kolik vidíte přesně (na litry) na vodoměru na fotce? Myslím si totiž, že mě při výměně vodoměrů ošidili o 1 kubík. Ale jsem jen laik, tak bych ráda slyšela cizí názor.
Děkuji.

Jakou spotřebu vidíte na tomto vodoměru?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x
Odečetli 6m3, že ano...nic se neděje, příště to bude odečet třeba 7m3... tedy spotřeba 1m3.. odečítají se celé kubíky, desetiny se většinou neberou v úvahu...

hodnocení

4x

5,25335m3

doplněno 03.01.23 12:56:

Ale i kdyby Vám naúčtovali víc, v dalším zůčtovacím období se to zase srovná...

zaseja

Já vidim 5,2533, nějak nevidim tu poslední 5.

Že by to, že je to mezi 3 a 4?

Tam mi to spíš připadá jako k osmičce, ale to se už neodečítá.

To už je opravdu detail...je to mezi 3-4 a zrovna v tom místě se to leskne. O nic ale nejde.

zam

Zjevně nesouhlasí počitadlo m3 s počitadlem zlomků m3.Ale souhlas že na tom nezáleží. Nad tou šestkou je vidět oblouček což by měla být pětka.

rik
hodnocení

1x
Na fotce není vidět kde u malých koleček začíná nula v jakém azimutu.
Moje zkušenost je, že na ty číslice není spoleh (něco mezi 5 6) a ono je to už to je 6celá něco
Jde ti o to jestli to je mezi 5 a 6 nebo 6 a 7?
Když hlásím stav, vždy zajímá jen celé m³

kenav
hodnocení

0x

Jak jste přišla na to že vás někdo osidil? To je vodomer po výměně?

asi má napsaný stav při montáži?

ml1
hodnocení

0x

Jo nám když měnili vodoměry, starý si opisovali na decilitry (měl přes 10 let propadlou kalibraci, takže dávno neměl fungovat jako legální měřidlo, bylo to nedávno a tyto vodoměry jsme měli od roku 90) a když jsem se ptal, jestli mají opsaný ten nový, tak prej tam je nula (nebyla, byly tam asi 2 kubíky).

Já tam teda vidím necelých 6 proto poloha těch koleček je trochu divná, čtvrt kubíku by mělo vypadat jinak.