Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kdo zařizuje reklamaci

Od: sugar* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, mám otázku, musím si opravu spotřebiče v záruce zařizovat sám nebo ji musí zařídit prodejce.Děkuji za odpověď

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar promon

Pokud je spotřebič vadný, vezmete jej + účtenku a jdete tam, kde jste jej koupil a tam jej reklamujete.

 

hodnocení

1x
avatar magdon

Je otázka, co si představujete pod pojmem "zařídit sám". Vy odnesete spotřebič tam, kde jste jej koupil, předáte spotřebič a podepíšete reklamační list. Prodejce zařídí ostatní. Pokud se jedná o spotřebič větších rozměrů, zavoláte do pověřeného servisu, objednáte návštěvu technika a dohodnete termín návštěvy. Tím Vaše zařizování končí.

 

re4zon
hodnocení

0x
Co to je "zaridit"? Prodejce ji musi vyridit. Pokud urci, ze ji mate uplatnit u autorizovaneho servisu, uplatnite ji tam. V cem je konkretne problem?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]