Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak nastavit ohřev vody - bojler dražice OKCE 100

Od: honzik* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den, asi mě budete mít za blbce, ale i přesto se zeptám.

Bojler Dražice OKCE 100

Nastěhoval jsem se do nového bytu, kde je bojler viz. výše a momentálně se snažím přijít na to, jak správně nastavit termostat. Přikládám fotografii, jak mám nastavené otáčecí klečko a chtěl bych se zeptat, zda je to takto nastavené správně a voda se mi ohřeje na teplotu "Optimum"? Případně, jestli to mám nastavit nějak jinak?

Moc díky za odpověď, jsem úplný laik. :(

Jak nastavit ohřev vody - bojler dražice OKCE 100

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x
Nenastavuj vodu podle nápisů ale tak aby poslední z rodiny, co se půjde koupat měl ještě teplou.
honzik*
hodnocení

Děkuji za odpověď. Nevím, jestli jsem otázku položil správně. Jde mi o to, jakým způsobem má být klečko natočené. Jestlitak jak to mám já na fotce? Jestli mi takhle bojler ohřeje vodu na to Optimum co chci? :) A pak mám také ještě úplně asi debilní dotaz.. přívod vody do bojleru je samostatný? Jde o to, že mi právě teďka neteče v bytě vůbec teplá voda (když je kouhoutek nastavný na teplou, tak voda neteče vůbec), ale studená voda teče normálně. Je to tím, že voda není pouze ohřátá nebo tím, že do bojleru se ani žádná voda nenapustila?

Děkuj za odpověď, v tomhle jsem úplně mimo.

Ak je to ako na fotke, tak ta zelena packa na gulovom ventile privodu do bojlera je v polohe zatvorene.
Bojler nemá žádný termoventil který by zavřel průtok vody když není ohřátá. I kdyby byl vypnutý přívod elektřiny tak by z potrubí voda tekla. Sice studená ale tekla by. Tady je podle fotky příčina jasná. Stačí otočit šoupě (zelený ventil na přívodu) a voda poteče. Tím druhým hned vedle moc nekruť to je tlakový pojišťovák.

111®
hodnocení

1x

a s ohledem na množící se legionelu ho také nechejte alespoň 1x za 14 dnů nahřát na maximum..