Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odpadlá omítka v panelovém bytě

Od: magdas* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, v panelovém bytě se pod omítkou tvoří "bubliny" a omítka odpadává v nepravidelných kusech (cca 30x30 cm). Pod omítkou je už rovnou hladký panel. Co použít na opravu opadaných míst, aby to na tom hladkém panelu drželo? Jak postupovat? Jsem laik, ale ráda bych vše zvládla vlastními silami, pokud možno :) Předem děkuji.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x

Magdičko,už jsem tu takovou opravu popisoval,ale pro tebe ještě jednou.

Nejprve je nutné se přesvědčit,že je to skutečně jen 30x30.Tenkou špachtlí odloupat,co nedrží,stejně i kouty.Pak si rozmíchej stavební flexilepidlo,to,co se používá při zateplování.Pytel 20 kg je asi za 300.- .Vypadlá místa se štětkou natřou penetrací.V prodejně ti ji pod tímto názvem prodají,kupuj co nejlevnější.Po zaschnutí nanášej rozmíchané lepidlo nerezovou širší špachtlí ve släbé vrstvě na vypadlé místo a urovnej hladítkem aspoň 20 cm do roviny s okolím,lepidlo by mělo mít takovou konzistenci,aby ze špachtle nestékalo.Ale zase ne moc husté.Druhý den po opravě se stěna dorovná finální stěrkou pro sádrokartony.Pokud se po zaschnutí jeví při bočním osvětlení nějaké nerovnosti,dají se přebrousit ručně brusnou síťkou.Prohlubně se ještě doplní stěrkou.

Takto opravená stěna přečká věky.

JABRAKA

jabraka*
hodnocení

0x

Ještě nějakou fotku,tady jsou daleko větší odpadliny.Pak jsem začišťoval i stěnu z dřevopanelů.

JABRAKA

Odpadlá omítka v panelovém bytě

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.