Prosím Vás o radu. Syn měří 198 cm a já jsem mu dala přes obchod s nábytkem vyrobit delší postel. Na objednávce mám napsaný datum dodání 4-6 týdnů. Termín už je dávno pryč, ptala jsem se na postel po 8 týdech a nyní a je to už více než 2,5 měsíce. Postel pořád nemáme, jen nám dodali matraci. Vzhledem k tomu, že nesplnili termín dodání mohu požadovat nějakou slevu? Po prodejci nebo po výrobci nebo po obou?Ja v jaké výši. Děkuji za odpověď
Prostudujte pozorně objednávku (smlouvu) a pokud nebyl dodržen termín (nebo dohodnutý podmínky) realizace,odstupte od původní smlouvy.O slevě pak neni ani řeči.
zalezi na smlouve, zkuste odstoupit od smlouvy a naznacte, ze jste ochotna to prekousnout, pokud se to odrazi v cene. Melo by byt v jejich zajmu si Vas udrzet... nejste z Vysociny?
Už se mi ozval prodejce, že je postel hotová, ale není úplně dokončená. My bychom postel potřebovali, tak bych si ji chtěla vzít, ale nějak je taky potřestat za nesplnění termínu. Na objednávce nic není o podmínkách, je to jen tiskopis na objednávku. Co bych tedy mohla požadovat za slevu? Díky
Takže hotová neni,když neni dokončená.Je patrný,že tu postel moc chcete,ale tlačil bych na pilu ve smyslu,že už za ty prachy po takový době váš zájem značně uvadl a uvažujete o výrobě lůžka u konkurence.A taky bych zdůraznil,že se o chování tohohle vykuka podělíte s širokym okolím.Možná,kdyby slevil,nebyla bych tak zlá...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.