Docela by mě zajímalo, zdá jde sehnat pronájem pokoje. Cenově tak 100 Kč za noc ale může být i 150 Kč za noc, nikde nemohu najít. doplněno 18.09.22 15:08: Děčín a okolí doplněno 18.09.22 15:47: Informace na doplnění. Chodím do školy ve městě Varnsdorf Studuji truhláře a po tom oboru, chci ještě Kuchaře. Zatím bydlím u rodičů a po Truhlářovi chci bydlet sám. Pokud vím, tak sirotčí mi zůstane v průběhu studia, takže 10 000 budu mít a k tomu si najít práci která bude po škole, nebo víkendové brigády
To zaplatíš za stan v kempu, ten ovšem musíš mít svůj.
twix*
Hodně vtipný
hut
Ale je to pravda, tak se podívej na airbnb, za ty dvě stovky je tam akorát zahrada / louka a tam si můžeš postavit stan… Dělnické ukrajinské ubytovny bývaly před lety za 120 Kč ale při platbě na hodně dnů dopředu… Hlavně jsi ani nenapsal kde chceš ubytovat… nepsal jsi to náhodou nedávno, že bydlíš v lese? Já bych tě ubytoval, kdybys makal fyzicky na stavbě, tak bych ti půjčil maringotku, ale to je tak přes léto, přes zimu asi ne
twix*
Nebydlíme v lese, mě jde hlavně o to abych u rodičů nezůstal do 22 let, když si chci studovat dva obory, nejdřív si vystuduji truhláře a potom Kuchaře, jenže u toho kuchaře chci již bydlet sám. Když počítám tak bych měl sirotčí a k tomu bych pracoval po škole normálně v truhlárně, tak nevím jestli to bude stačit
hut
Aha, já myslel že učebnímu oboru se říká učení, A ne studium. Já myslel, že budeš studovat druhou vysokou školu. A na co chceš studovat kuchaře? To si můžeš udělat nějaký kurz U romana vaňka v Prakulu ne?
twix*
U Romana Vaňka, to jméno se viděl na stránce Rohlik
Hodně vtipný,...Jenže jsme v Česku pokud si nezapomněl,...
Obávám se, že nikoliv, páč to asi nemáte ujasněné. K tomu pokoji potřebujete i WC a koupelnu, či umyvadlo. Taky nějaký přístup, do bytu atd Takže za 150 Kč Vám nikdo místnost nepronajme.