Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace venkovních žaluzií Climax

Od: dart* odpovědí: 7 změna:

Dnes uplynulo 40 dnů po reklamaci venkovních žaluzií Climax Noval Z-90 s požadavkem výměnit žaluzie s ohnutými lamely za kvalitné. Bohužel bez vyřízení.

Mohli byste prosím poradit, jaké jsou mé možnosti se domoci svého požadavku a jak postupovat v řešení této situace.

Prosím o zkušenosti s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů (ADR) spolů s Českou obchodní inspekcí (ČOI).

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Musíte popsat od začátku. Bylo pořízeno na IČO, nebo jako běžný zákazník? Máte nějaké vyjádření k reklamaci? Byla reklamace řádně zaevidována a máte reklamační protokol?

hut
A ještě, zda šlo o zákonnou reklamaci, tedy po jaké době od pořízení.

 

dart*
hodnocení

V průběhu montáže jsem jako běžný zákazník zjistila nesoubežnost lamel/různé mezery mezi lamely venkovních žaluzií Climax Z-90 až 15 mm na šířce 1440 mm dle přiložených foto.

Dodavatel navrhnul poslat žaluzie do Climaxu na reklamaci. Ale sdělil, že u žaluzií, kde nebude reklamace uznána bude dopočítán příplatek za demontáž, opětovnou montáž 2.000,- kč bez DPH + dopravu k výrobci a zpět.

Nemohla jsem s tím navrhem souhlasit, protože na moji x3 prosby poskytnout kritéria kvality venkovních žaluzií dle příslušné legislativy Climax a.s. bohužel žádné požadavoné informace neposkytnul.

Reklamace nebyla řádně zaevidována, reklamační protokol nebyl vyhotoven. Jednání probíhalo jen přes e-mail.

Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace venkovních žaluzií Climax
Nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace venkovních žaluzií Climax #2
re4zon
Ach jo. Predpokladam, ze jste koncovy zakaznik a ze jste si objednala zaluzie s montazi. Podejte IHNED pisemnou reklamaci u toho, kdo vam to dodal. Na zadne blaboleni o posilani kamkoliv a jakychkoliv poplatcich neberte ohled. U nekoho jste to objednala a koupila a pouze u toho lze uplatit zaruku. Co si on bude jak resit s vyrobcem vas nemusi zajimat. Jakekoliv priplatky jsou jen pokus s vami vyjebat, nema na ne narok.
Pokud reklamaci zamitne, pohrozte mu znaleckym posudkem. Pokud ji do 30 dnu nevyridi, odstoupite od smlouvy a at si to prijede odmontovat a vrati plnou cenu. Uvidite, ze najednou se bude moct pretrhnout a vadnou cast okamzite vymeni.

 

dart*
hodnocení

Jsem nucena konstatovat, že i když na fóru a e-mailem výrobce slíbil kontrolu kvality, bohužel víc než měsíc ani pracovníky Climax a.s., ani jejich partner nenavštívili stavbu a nezkontrolovali stav žaluzií.

 

dart*
hodnocení

Dnes 28.11 SERVIS CLIMAX a.s. neuznala nám reklamaci, a to bez uvedení odkazu na příslušné normy a po uplynutí 118 dnů od nahlášení reklamace dne 2.8, což je totálně mimo 30 denní zákonní lhůtu.
Servisní technici CLIMAXu zjistili průhyb lamel jen 3 mm, nedovírání žaluzií nebylo zjištěno vůbec.
Ale dle přiloženého foto to vypádá úplně jinak.
Prosím majitele venkovních žaluzií přidat fotografie žaluzií, které vypadají hůř než "naše" od CLIMAXu.
Zkusila jsem najít takové na internetu, ale nepodařilo se mi to.

aj

To budou asi stínící a nikoliv zatemňovací žaluzie že?

Z vaší fotky nejde nic moc poznat, pokud vám to namontoval nekvalitně, tak to nemáte přebírat.

Mě řešili vnitřní žaluzie a chlápek od výrobce to přišel po montérech opravit. Stačilo povolit šroubky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]