Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nepodařilo se mi zaregistrovat se z mého pc, jsem syn motýla. Budu svépomocí dodělávat stavbu, zedník napodruhé odpadl pro zdravotní potíže), jsem student, a tak bych byl rád ,kdyby mi zdejší odborníci řekli, jestli mám správný postup, případně poradili co s tím. Materiál Q POR, Jde, jak jsem vyčetl o materiál, který nesmí vlhnout. Potřeboval bych poradit jak nato. Mezi tvárnicemi po celém zdivu jsou i mezery že je vidět skrs ven (a to nemyslím fotku kde je vložené okno a mezera u něj). Zevnitř ani zvenku není omítka. Chtěl bych udělat vnitřní omítku (a pak okna, strop,ale na to zřejmě budu muset založit jiné vlákno). Nejdřív zadělám spáry aby to lépe schlo, protože tam je dost velká potřeba směsi, snad "lepidlo"? je nutná nějaká penetrace na qpor? a jakou omítku dovnitř by jste mi doporučili? Stavba se v nejbližší době nebude zateplovat. Mám velké obavy z tepelných mostů. Psal jsem výrobci Q PORU ale nedočkal jsem se odpovědi. Dá se toto realizovat když je v noci jiož jen 10 stupnů celsia a ve stavbě se nedá zatopit? Děkuji, Č.
Vlákno žádné nezakládejte, jako student určitě umíte na webu najít systémové řešení pro vnitřní a vnější omítky na porobeton,
Např. zde:
Porobeton určitě natahovat suchý, nesmí být vlhký. Pracovat se dá do 5st.C
Z vnějšku venkovní omítku určitě až příští rok, mezery jsou i na prst široké, já to nestavěl a samozřejmě právě proto hledám radu abych to napravil (pro peter) , a postupem který celkovému výsledku neublíží. Zapěnovat cokoliv mi bylo zedníkem rozmluveno, na qpor, to je prý prasečina . Rád bych opravdu zadělal ty mezery, poradíte mi prosím čím (nějakým štukem, tmelem, maltou, bude toho potřeba docela dost ,...poprosím zda znáte konkrétní výrobek na to vhodný, mimo pěny,co mám na to koupit , i penetraci? protože jinak zvenku třeba rok, než dodělám, tam se bude srážet vlhkost v škvírách uvnitř na rubu nové omítky. Práci s nářadím si nakoukám , jsou i videa,,v tom problém nevidím. Díky, Č.