Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spotřeba lepidla

Od: magdon® odpovědí: 14 změna:

Jak si mám vysvětlit, že na vrstvu 3 mm spotřebuji 2,5 kg lepidla a na vrstvu 6 mm (tedy dvojnásobnou) jen 4 kg? Logicky by to snad mělo být 5 kg. *zmateny*

Spotřeba lepidla

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

krtek6
hodnocení

4x

Já si zas myslím, že si někdo ušetřil práci s přepisem...protože ty údaje se většinou udávají u lepidel jako spotřeba "stěrkování" a "lepení"

hodnocení

Jenže tenhle údaj je uváděný i ve všech nabídkách na Internetu, takže o ušetření práce při přepisu určitě nejde.

Spotřeba lepidla #2
krtek6

Tak není nic jednodušího si najít technický list výrobku a tam se to dočíst kde je pravda. Viz. zde

dokumentace.denbraven.cz/...

Nicméně tohle lepidlo bych nekupoval, má hrozný vlastnosti , rychle degraduje, dělá hrudky a obecně se s ním špatně pracuje.

hodnocení

Tak jo, jsem téměř laik a rád si nechám poradit. Můžete doporučit nějaké lepší lepidlo? Jde o tepelně dost namáhanou malou terasu (jih, přímé slunce, déšť, mráz) a keramické dlaždice 40 x 40 cm, tloušťka tuším 8 mm. Na betonové ploše je vrstva izolace "botamin". Protože podklad není zcela rovný, bylo by dobré lepidlo, které snese vrstvu aspoň do 1 cm. Čím pak vyspárovat? Jak široké spáry?

krtek6

každej bude samozřejmě chválit to své...já prosazuju cemix...tak má člověk aspon jistotu, že je tam cement

kmet
hodnocení

2x

1) jedná se o druh zubového hladítka, 3 nebo 6mm, ne o souvislou vrstvu 2) údaj se mi zdá neskutečně vysoký, když si představim 4Kg na m² tak myslím že to bude vysoký tak centimetr... Tedy nevíme o jaké jde lepidlo, dle obrázku se to zdá na nějaké stavební cementové jako je na kachlíky, to by se z pytle udělalo 6m² a to je nesmysl.

hodnocení

Aha, takže podle tohodle údaje spočítám skutečnou spotřebu jen těžko.

Mělo by to být tenkovrstvé lepidlo na obklady a dlažbu, takže 1 cm to asi nebude. *zmateny*

hodnocení

2x