Tak jo, jsem téměř laik a rád si nechám poradit. Můžete doporučit nějaké lepší lepidlo? Jde o tepelně dost namáhanou malou terasu (jih, přímé slunce, déšť, mráz) a keramické dlaždice 40 x 40 cm, tloušťka tuším 8 mm. Na betonové ploše je vrstva izolace "botamin". Protože podklad není zcela rovný, bylo by dobré lepidlo, které snese vrstvu aspoň do 1 cm. Čím pak vyspárovat? Jak široké spáry?
1) jedná se o druh zubového hladítka, 3 nebo 6mm, ne o souvislou vrstvu 2) údaj se mi zdá neskutečně vysoký, když si představim 4Kg na m² tak myslím že to bude vysoký tak centimetr... Tedy nevíme o jaké jde lepidlo, dle obrázku se to zdá na nějaké stavební cementové jako je na kachlíky, to by se z pytle udělalo 6m² a to je nesmysl.
Bude to na obklady, dlažbu nebo dlažbu s podlahovým topením? Jak rovné nebo nerovné jsou plochy pro dlažbu/obklady? Dlouhá lať napoví. Pokud je toho víc na práci tak nekupovat hned vše. Některá stavebniny jsou ochotné zbytky odebrat zpět.
Je to keramická dlažba na malou terasu na chatě (cca 6 m2). Podklad právě zrovna moc rovný není, ale další stěrku dát z výškových důvodů nelze. Musí to srovnat to lepidlo.
Je to úplně jednoduché. Spotřeba se udává při použití zubového hladítka o výšce zubu 3mm a výšce zubu 6mm. Takže z pytle 25kg uděláte 10m2 obkladu, když použijete hladítko o výšce zubu 3mm
Může to být také tím, že zubová hladítka mají zuby nejen různé výšky a šířky, ale také různé vzdálenosti zubů mezi sebou. Názorná ukázka třeba marshalltown.sk/...