Nejste přihlášen/a.
§ 19
(1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
A vy si nepamatujete, co jste si dohodl, že to musíte mít na papíře a s podpisama? Když přijedou, tak to je lepší než kbyby rovnou řekli, po telefonu, že to je blbost. Takže podle toho, jakou vůli budou mít závadu řešit, budete i vy řešit, jestli zápis nebo jen ústní dohoda. Pokud nevíte, jak se kdo zachová , pak je lepší ten zápis. Nevím však, jak se zachováte, pokud vám v ruce zůstane jen ten zápis a závada opět zůstane závadou. Raději bych pak volil placenou opravu nezávislým klempířem, než řešit, co s papírem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.