Zdravím už si nevím rady hledal jsem úplně všude a dlouho a člověk který mi vždy poradil už na tomto světě není nevím vlastně Jsou tam rozpojene čtyři kabely přes čokoládu spojené když sem se do bytu nastěhoval tak byl problém že mi občas zasuvka v místnosti vypadla bylo to tím že kabely v čokoládě nebyli odražené a dal jsem to neřešil ale chtěl bych to už vyřešit na druhé straně místnosti byli klasicky dva kabely udělal jsem zásuvku bez uzemneni Tak ze prosím nevíte přesně co to je? Jestli klasická zasuvka nebo zásuvka bez uzemneni díky za odpověď Jedna se o klasicky panelový byt (dva černý dva hnědý kabely které jsou spojené v čokoládě ) díky za hejt i radu zručný jsem ale elektřina jde okolo a opravdu sem hledal všude
Hele, já nejsem elektrikář, přesto se v elektrice slušně hrabu, takže Vás trochu chápu, že chcete sám a přijít na to. Jenže mám podezření, že neměříte, ale postupujete stylem "uvidím, co to udělá". Možná se nějak trefíte, možná to nakonec nějak fungovat bude, ale také možná někoho přizabijete. Jestli ty fotky myslíte vážně, už na to nesahejte a někoho znalého sežeňte, co jste vytvořil, je fakt mazec. Mmchdm, jste ještě naživu?
Jaké bez uzemnění, neexistuje, tam je starý TN-C, neboli 2 drát s PEN, tzn. nulák (ten co nekope) přivedeš na uzemňovací kolík zásuvky (PE) a z něj potom proklemuješ (kusem drátu) na pravou zdířku zásuvky (N)!
Radši dej nějakému kámošovi ze základky, který se aspoň vyučil elektrikářem flašku rumu ať se na to podívá...
K práci je vhodná VADASKA, diodový šroubovák za 15 Kč ti často neukážeš spolehlivě, kde je fáze a kde je nulák A pokud jsi to chtěl zapojovat bez uzemnění, tak opravdu nedoporučuju se v tom hrabat
To není zásuvka, ale jen instalační krabička. 2 hnědé a 2 černé, to je vše fáze, takže to bude nejspíš nějaká krabička před vypínačem. Jestli z toho chcete dělat zásuvku, tak to asi nepůjde, nemáte nulák. Zkuste fázovkou a jestli svítí obě čokolády, tak jsou to fáze, nejspíš k vypínači.
jd