Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čerpadlo vypovědělo službu

Od: otas odpovědí: 25 změna:
Dobrý den,
Kdyby se zde našel někdo kdo by byl schopný poradit byl bych moc moc vděčný. Zrovna ve svátek se stala blbá událost. Sprchují se sprchují a najednou neteče voda. Byl jsem se podívat na čerpadlo, které mělo naprosto přehřátý motor a sálo naprázdno. Kontroloval jsem hladinu vody ve studni a je oka. Tak jsem nechal motor vychladit a zapnul znovu. Motor běží, ale vodu stále nenasavá. Tak jsme zkusil tlakovat tlakovou nádobu, ale nedaří se. Vždy když zkusím kompresorem tlakovat, tak spadne tlak na nulu... Otevřel jsem kohout vypustil vodu a znova a zas nic... Neví někdo co s tím je? Jsem celkem laik tak budu vděčný za každou radu. Děkuji moc. Přikládám fotky, aby bylo vidět co je to zač.

Čerpadlo vypovědělo službu
Čerpadlo vypovědělo službu #2
Čerpadlo vypovědělo službu #3

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

riva
hodnocení

2x
S prasklým vakem čerpadlo dostávalo pěkně zabrat neustálým zapínáním a vypínáním. Nedivil bych se , kdyby bylo po něm. Demontoval bych ho a vyzkoušel někde u sudu s vodou.

hodnocení

1x

Zkoušeli jste čerpadlo zalít vodou? ( otevřít kohout na sání, nalít vodu,zavřít kohout, zapnout čerpadlo)

Pokud netlakuje, nemá to s tlakovou nádobou moc společného, spíše problém v oběžném kole

riva
hodnocení

1x

Čerpadlo má být samonasávací. Pokud nenasává, tak je buď vadné, nebo je v sací části netěsnost, kterou si přisává vzduch a proto nenasaje vodu.

A pokud se expanzní nádoba nedá natlakovat a neutíká to ventilkem, tak má děravý vak - ten se dá vyměnit, ale často je lepší pořídit celou nádobu, než se trápit se zkorodovaným šroubením.

otas
hodnocení

To jsem zkoušel jako první bohužel to nijak nepomohlo. Napadla mě pak jedině tlaková nádoba, tak jsem zkoušel změřit tlak a ukazoval 0. Když dofoukavám dostanu se max na 0,5, ale hned ujde.

otas
hodnocení