Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Na inkasním lístku nemám sumu za používání kabelové televize

Od: jiricermak odpovědí: 3 změna:

Na inkasním lístku nemám sumu za používání internetové televize od Vodafonu,s vodafonem se nemohu spojit protože chtějí nějaké číslo at tam napíší jakékoliv nepustí mě to dál nemáte na vodafon nějaké jiné tel. Číslo které opravdu vezmou bez zadávání dalšího čísla

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nov
hodnocení

0x

Zkuste chat na tomto webu: vodafone.cz/...

 

ltz
hodnocení

0x
Když zavoláte na jiné tel. císlo, tak vás stejně odkazi na infolinku. Nešel asi půl dne internet, druhý den opět a po složitém dovolání se na infolinku, přes heslo a pod., automat sdělí, že je jakýsi výpadek. To mohla sdělit i ta pracovnice na tel. mobilnim cisle. Děs.
karel556*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]