Nejste přihlášen/a.
To vypadá na bohatou směs (možná moc oktanovou ) V oleji bych problém neviděl , spíš ten benzin 100oct. .Koupil bych klasický 95 a jestli nepomůže tak servis-reklamace
Spíš chudá... A to buď přicpaná tryska nebo tipnul bych že ten benzín je starej jak ten olej.. Mmch. starý olej nemusí držet olejový film a pak se to i zadře, to se nekoupit novej fakt vyplatí :D Ale známky přidření tam nejsou.
Začni výměnou paliva, pak karburátor.
Karburátor myšleno ucpaná tryska. Mohl být bordel v kanystru apod.. Zalepenej může být i filtr, biosložky jsou lepivej sajrajt..
Nejdřív vyměň palivo, tim to je nejspíš konkrétně benzínem. Olej do benzínu kup novej. Do těhle motorů leju BA 95 od čepra (ten lepší bez biosložek) do toho VIF, olej JASO FD/ API TC
Koukni na svíci, pokud je bílá tak je směs chudá hrozí zadření. Měla by být světle cihlová, při bohatší směsi pro záběh cihlová tmavší. Na barvu se kouká po delším běhu v zátěži (5 minut sekat)
Já bych také tipoval bohatou směs. Na chudou by to vyletělo rychle do otáček a hrozilo by zadření. Nemůže váznout lanko či páčka sytiče? Olejem to není- já mám 1 l Husq leje na cca 4- 5 roků a nikdy s ním nebyl problém. Samozřejmě to chce - vyčistit vzduchový filtr, ev se alespoň podívat zda tam není nějaký cizí předmět, benzin je lepší 95 okt protože 100 okt hoří pomaleji a je to spíše kontraproduktivní, zkusit aktivovat systič a vyzkoušet jak se motor bude chovat, ...a jako poslední reklamace- vyčištění karburátoru.
@asd - máte pravdu, na to "vrknutí" a začátek rozběhu by to spíše dělala chudá směs, Ta bohatší by to dělala až po rozběhnutí.
u těchto karburátorů se nic neprofukuje tryska ve nejde měl by se čistit ultrazvukem. osobně bych do toho 100 oktan nelil co píší v návodu k použití v záložce palivo?
U toho čištění nejde o oktany ale o biosložky. Vysokooktanový benzíny některý bez biosložek jsou nebo tam neni líh. Zároveň bývají aditivovaný obvykle VIFkem, který od sajrajtů z biosložek čistí (i od karbonů) + funguje i jako stabilizátor paliva + zlepšuje mazivost benzínu.
Oktany stačí požadovaných 90, víc tyhle motory neumí využít.
= benzín pokud možno bez biosložek, aditivace VIF je víc než vhodná. Platí hlavně pro občasné použití, kdo jede nádrž za nádrží ten může lejt "cokoliv"
Mne sa motorovka (staré malé hobby Echo, typ neviem) pri použití starého oleja od Husquarny a benzínu staršieho ako pár dní dusí tiež. Pri použití ešte staršieho oleja od Oregonu žiaden problém neregistrujem. U niekoľkých krovinorezov Stiga / Stihl / Demon som to neregistroval, hoc som rozdelil jednu dávku paliva medzi motorovku a krovinorez, resp. som ho z motorovky priamo prelial...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.