Dobrý den, teče mi do řadové garáže. Chtěl bych opravit střechu, ale předchozí lepenka ve které se dával kdysi hliník je celá zvlněná a popraskaná. Jak by jste řešili opravu? Děkuji za radu odborníka
Velke diry vyplnil, velke vlny vyrezal a udelal jednu vrstvu asfaltovym pasem s posypem. guttashop.cz/...
zdenek8
Ano to zní dobře. Jen čím by jste vyplnili ty díry a čím ty spoje po vyřezání? Nějakým gumoasfaltem to vyplnit? Jinak ty asfaltové pásy s posypem vypadají dobře.
To zalezi, jak budou diry velke. Co treba narezat pasky z IPY bez posypu a postupne natavovat a vyplnovat.
el
Sice nejsem odborník, ale neznám případ kdy něčemu kdy gumoafalt pomohl. Max pár týdnů, ale spíš ani to ne. Jestli chcete vyplnit mezery dělal jsem to tak že jsem nahřál asfaltový pás klasický hořákem a špachtlí jsem z něj stahoval hmotu kterou jde například zatáhnout praskliny. když tak jsem to lehce ještě přejel hořákem a lépe roztáhnul. Okoukal jsem to od zkušeného klempíře.
Problém střechy řadové garáže by se měl řešit jako kompletně rekonstrukce. Může zatékat mnoho metrů daleko pod poškozením. Improvizace opravy jedné části střechy budou krátkodobé řešení
zdenek8
S kompletní rekonstrukcí střechy jsem se také rozmýšlel. To by stačila strhat stará lepenka pouze z mé střechy garáže aniž by to sousedé dělali? Můžete mi případně poradit postup jak to celé udělat? Děkuji
jm
Nemůžu. Chcete něco, co by pořádný řemeslník neudělal, protože by tam nemohl dát záruku.
My jsme nechali starou střechu (též v příšerném stavu) sundat a dát tam komplet nový asfalt.
zdenek8
Ano chtěl bych tu starou lepenku sundat a dát od začátku úplně novou. Nemáte někdo zkušenost čím jí seškrábat? A za tepla nebo nahřát hořákem nebo za chladna? Díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.