Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čím slepit kameny na zahradě?

Od: hancamamca odpovědí: 8 změna:

Na zahradě jsem si udělala jezírko. Je ve svahu a naskládané kameny okolo po zimě trochu popadali. Poraďte, jakou "maltou" kameny slepit, aby držely a vypadaly přirozeně.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vojtazanda*
hodnocení

0x

Na tohle nejsem odborník, ale předpokládám že flexilepidlo na obklady nebo cement(beton) s plastifikátorem jestli je to jó ve vodě.

hodnocení

0x

pozeptal bych se na spárovací (lepící) hmotu na bázi cementu pro vnější použití s odolností proti mrazu a vodě . . . . je to obecný ale myslim, že je to co potřebujete ne . . .? *palec*

hanher*
hodnocení

0x

A nezapomeňte dát kvůli přirozenosti do spár před vytvrdnutím nějaké kamíky, bude to vypadat pěkně.

hancamamca
hodnocení

Ve vodě moc kamenů nemám. Spíš mě trápí ty na souši, co mám naskládaný na sobě. Asi jsem se špatně vyjádřila.

vojtazanda*

záleží jak moc na sobě jsou. Jestli tam máte nějakou "mohylku" typu jeden kamen na jeden kamen a takhle vysoko co to jde. V tom případě bych uvažoval o provrtání kamenů a navlečení třeba na roxor. Kdyby praskaly, tak poprosit manžela s flexou a diamantovým kotoučem, aby zdrsnil styč. plochy a zkusil bych flexilepidlo na obkladačky.

Určitě se ale najde elegantnější řešení.

že by byla flexilepidla obkládašek určená pro venkovní použití do mrazu, no nevim nevim, každopádně se je potřeba na to pozeptat např. v hobby-prodejnách a pod.

hodnocení

0x

My máme mnoho let kamenné zídky v zahradě spojené klasicky - cement, písek, voda, a drží dobře. Suché zídky se nám ve svahu neosvědčily.

doplněno 30.03.10 20:38:

Ještě myslím vápno, dělal to manžel, tak přesně nevím.

sebod*

Vápno NÉÉÉ , to je do malty, ne do betonu :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: