Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o radu. Přišlo nám vyučtování za rok 2021, kde je vysoký nedoplatek za teplou vodu. Při kontrole starších vyučtování (od roku 2018, kdy jsme se nastěhovali) jsme zjistili, že spotřeba teplé vody dle vyučtování byla neúměrně nízka. Taky jsme zjistili, že nesedí číslo vodoměru z vyučtování s vodoměrem umístěným v bytě. To, že číslo nesedí jsme řešili s danou společností, která se k tomu vyjádřila ve smyslu " máte vodoměr číslo xy starý, který nebyl vyměněn za ten který máte uveden. Tento vodoměr není dálkový a odečet byl proveden manuálně. Spotřeba sedí a vodoměr načítá.”
Nyní od nás požadují zaplacení spotřeby za dobu co zde bydlíme ( od 3/2018). Chci ze zeptat, jestli musíme uhradit celou sumu zpětně, a jestli můžou požadovat zaplacení nedoplatku i když je nesrovnalost v číslech vodoměrů.
Děkuji za odpověď.
To síce ano, ale když nesedí čísla vodoměrů to vypadá, že v tom mají pořadny bordel a učtují nám cizí vodoměr. A další věc, zjistili to po 5letech, že vodoměr neodesíla hodnoty, je to jejich chyba, proč bychom my ted museli zpětně všechno doplácet, když to oni doteď neřešili?
Ted na to prisli... to maji blbe. Nic bych zpetne nezaplatil. Nebo jak pise Milan, zaplatit to, co jste spotrebovali. No a kdyz byla spotreba nulova, nebo temer minimalni...
To že nesedí čísla vodoměrů je dost časté, firma co mění vodoměry dodá předtištený seznam čísel vodoměrů spolu s čísly bytů ale při montáži pak berou vodoměry z krabice jak jim příjdou pod ruku takže to již nesedí s dodaným seznamem. Důležité je aby seděla spotřeba tzn. aby se neúčtovalo podle číšel ale podle čísla bytu nebo jména majitele.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.