Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kondenzační kotel v záruce - revizní prohlídka

Od: slavkaba* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

do bytu jsme si přes jednu firmu koupili a nechali namontovat nový kondenzační kotel. Tato firma potom poslala plynaře, aby nám ho uvedl do provozu. Kotel je zatím ještě v záruce. Teď potřebujeme pravidelnou revizní prohlídku. Je možné si objednat jakehokoliv plynaře, který tuto práci taky může vykonávat a nebo jsme díky záruce nuceni objednat si toho plynaře co nám ten kotel uváděl do provozu? Při objednávání toho plynaře co nám ten kotel uváděl do provozu jsem zjistila, že jsou s ním problémy. Do telefonu nedokázal určit přesný datum a čas, řekl jen, že se někdy ozve. A když jsem volala znovu tak to nezvedá.Volala jsem i do té firmy a prý tomu plynaři mám raději poslat sms, že se určitě ozve. Neodpověděl. A mě už to nebaví...:(

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

7x
avatar clas

Zavolat muzete jakehokoliv servisni technika, ktery je smluvni servisak toho vyrobce kotle, co mate namontovany. Seznam servisaku byste mela mit uvedeny u zarucniho listu, pripadne je uvedeny na strankach vyrobce kotle.

slavkaba*
hodnocení

Děkuji za odpověď :)

 

hodnocení

2x

Jestli potřebujete revizi plynového zařízení, pak taky potřebujete revizního technika s "kulatým razítkem" a ještě před tím revizi spalinové cesty. Vybrat si samozřejmě můžete kohokoli jiného, on každý plynař "revizácké papíry" nemá.

 

jenda22
hodnocení

2x

V záruce a už revize? To je nějaká změna pojmů... 1x za 3 roky revize, kontrola plynového zařízení před topnou sezonou nebo po.

slavkaba*

A nebylo to tak dříve..? Já mám v evidenčním listu uvedeno: ...současně beru na vědomí, že výrobce doporučuje pravidelnou prohlídku výrobku 1x ročně

Máte v tom trochu zmatek. Pravidelná prohlídka je pouhá kontrola funkčnosti spotřebiče a na tu stačí plynař/servisák, který tu kterou značku umí - a to je to, co uvádíte. Revize je pak buď na konkrétní spotřebič při montáži nového nebo na celé plynové zařízení bytu či domu, provádí revizní technik.

slavkaba*
hodnocení

Aha tak v otázce jsem to špatně uvedla - ne revizní prohlídku ale to, že v záruce teď potřebujeme pravidelnou servisní prohlídku..

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

To jsem tak jednou koupil elektrokotel, nechal nainstalovat ke vzduchotechnice - pro víceletou záruku jsem musel nechat zrevidovat autorizovaným servisem + každý rok servisní prohlídku.

Ten revizák pokaždé jen přijel, zasmrděl mi kouřem dům, půl hodiny si telefonoval s jinými... , změřil tlak expanzky, naslinil ventilek, zašrouboval plastový vršek, pak si napsal lístek na 400,- a jel dál.

Po 3 letech jsem zjistil, že ty jeho sliny prostě rozložili ventilek. Bohužel ne jen ventilek, ale hlavně vnitřní závit expanzky. Když jsem ho na toto upozornil, sdělil, že to je věc názoru, diskuse a prokazování, že nemám nárok na nic, ani záruku.

Pana servisáka jsem tenkrát naposledy vyprovodil - od té doby už k nám nepřijel, nereagoval na dotazy k řešení... A když jsem si postěžoval firmám na VODO-TOPO, nechtěl to nikdo řešit - prý když si na tom vydělal jiný, tak to nebudou opravovat. Mám si koupit nový kotel - jejich.

Takže takto je to s pravidelnou servisní prohlídkou v mém případě...

A otec s plynovým bojlerem? Pravidlené prohlídky mu před propálením kotle nepomohly. Vyměnili jsme tedy bojler za elektrický svépomocí a přizvali jen servisního technika - známý s firmou Vodo-topo a revizí spotřebičů, aby "zkontroloval" a podepsal instalaci pro 5 let záruky u Dražic.

slavkaba*
hodnocení

Tak to mám asi smůlu. Ohledně víceleté záruky.. To by bylo na 5 let? Já tu servisní prohlídku od prvního uvedení do provozu budu mít až za 2 roky..Tedy v září to bude 2 roky.. A mám tak alespoň tu záruku těch 36 měsíců? Nebo míň?

Každá smlouva má své podmínky - musíte si pročíst podmínky vaší kupní smlouvy, případně odkazy na web výrobce či servisu... Tady bohužel nikdo neporadí bez přečtení těch kliedně i 50ti stran podmínek ...

slavkaba*
hodnocení

Ano, už jsem si našla jejich web stránky..

 

jenda22
hodnocení

0x
To je jak u auta. Po dobu zaruky prohlidka autorizovanym servisem. Pokud to jde tak tim, kdo kotel instaloval. Po zaruce si vyberte nekoho pobliz.

No tak u auta to tak rozhodně není.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]