Nejste přihlášen/a.
Ahoj, měl bych konstruktivní dotaz ohledně podlah z betonu Liapor mix final. Minutý týden mi kluci dělali potěr z tohoto lehčeného betonu. Dali tam dilataci s fólií, kdy fólii nechali cca 20cm od zdi (viz fotky), pravděpodobně aby nějaká voda neunikla bokem. Problém je, že nyní je beton přesně v těchto místech (po obvodu místnosti) citelně oddělený od panelu na který se potíral - je tam vzduchová mezera na poklep. Uprostřed místnosti to drží ok, je to sjednocené s panelem. Ale po obvodu místnosti a rozích je to znatelně oddělené. Volal jsem s technikem Liaporu a poradil mi tam nalít nivelačku nebo nějaké lepidlo - ať se vzduchová mezera vyplní. Má s tím někdo zkušenost? Vysekávání prý nedoporučuje. Nová cementová deska je jednotná, prasklá není. Ještě mě napadlo lepidlo od Fermacellu které znám z druhé místnosti, kde jsem Fermacell dělal, to lepidlo je lehce expanzní a po vytvrzení drží fakt pořádně... Děkuji za případné rady a nápady.
Já na obrázku vidím jen to že to modré-ten igelit měl být pod karisítí ale to je detail a dle mého je tam vše OK!
Jinak, tento dilatační pás se dává většinou jen když je podlahovka, tedy podlahové topení!
Přiznám se že u samotného potěru, tzn realizaci, jsem nebyl, je to malá místnost takže jsem nechtěl překážet. Hádám ale že kari je tak, jako je na obrázku. Podlahové topení není, jde o panelák kdy jsem povrch ještě čistil diamantovou bruskou od asfaltu. Pak nanášel hloubkovou penetraci (2x) a po té mi kluci dělali ten potěr. Tak teď je otázkou proč ten obvod místnosti nesedí a takhle pruží. Co ten napadl s nivelací nebo lepidlem?