Pěkný večer, měl bych jeden dotaz, pro někoho možná hloupý, ale jsem amatér, tak se raději zeptám. Máme u domu malý přístavek, který využíváme, jako takové skladiště. Je tam betonová podlaha, která je dost hrbatá a na mnoha místech mechanicky poškozená. Chtěl bych tedy na stávající podlahu dát pár centimetrů nového betonu a pěkně podlahu srovnat. Od bývalého majitele vím, že betonová podlaha v přístavku je jen čistý beton a není v něm žádná armovací síť. A teď k otázce: myslíte, že bych mohl použít místo kari sítě klasický plot (ten z pletených oček). Pokud je to nesmysl, klidně koupím normální kari sítě, to by nebyl problém. Jde mi o to, že zbytek plotu mám nevyužitý k dispozici, tak bych ho alespoň zužitkoval. Podlaha má rozměr cca. 3m x 2,5m. Děkuji za Vaše názory.
Není to můj obor, ale domnívám se, že beton není obyčejně samonivelační, takže by tam nějaké hrbolky mohly zůstat, lépe řečeno bytvořili by se nové (ale asi menší)?
krtek6
jako je i není...když budeš mít hodně řídkej beton např. do základů tak ten do jisté míry samonivelační je...ale má zase v sobě velký kamenivo, takže nerovnost 0,5cm a víc není problém...on chce spíš podlahu než základ, takže mu stačí suchej tzv. potěrák..
Půjč si ve stavebninách velký bourací kladivo, podlahu vymlať, za pár hodinek nemáš co dělat...srovnej to pískem, dej na to igelit a buď v míchačce si namíchej nebo si nech dovést suchej beton a ten tam naházej, zagletuj srovnej podle nějaké obvodové roviny, kterou sis předem připravil...nic určitě nenadbetonávej...kari síť není na takové užívání potřeba, pochybuju, že tam budeš skladovat někdo tak těžkého...pokud bys přesto tam chtěl něco nutně mít, kup si pytel železných špon..a to zamíchej do betonu