Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spínání lev.tarifu v sazbě D25D

Od: nocniproud odpovědí: 7 změna:
Dobrý večer.
Za poslední měsíc + -..nám 2× nesepnul noční proud.sice máme zapojené jen 2 bojlery.Je možná chyba na straně čezu.dodavatele.
Při prvním nesepnutí jsem měl v baráku elektrikáře vše prošel.jak pojistky tak stykače a mám všechno v pořádku.
Tak nevim.máte někdo zkušenost.
Přijde mi to nějaký divný. nechce se mi jančit a uhánět znova elektrikáře..
Vše funguje normálně jak má.
Ještě dodám do baráku mám zavedený 3×fáze+zelenožlutý.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

podívejte se jakou barvou bliká dioda na přijmači hdo jestli zeleně je to ok, jestli oranžově volejte distributorovi na poruchovku příjmač je v háji ty přijimače se serou poměrně často

nocniproud
hodnocení

Dobrý den tak jste měl pravdu.na spínači svítila oranžová.volal jsem na ČEZ.a během hodiny přijel fešák vyměnil.a snad bude fungovat.Dík za tip

riva
hodnocení

2x
No a co ukazuje elektroměr v době nízkého tarifu? Že je v nízkém tarifu?

hodnocení

2x

zdravím, docela divné.. Uvádíte cca 2x do měsíce?

Nebyly ty bojlery už natopené, že nemělo co sepnout?

Toto se nestává nahodile..

nocniproud
hodnocení

Neseplo se to 22.11. A včera.
Ne voda je studená takže nenahřálo.
Seplo to až kolem poledne následujícího dne a celý měsíc funguje normálně.tak snad v poledne..
Zkusím se přiště podívat na hodiny.
Dík.

hodnocení

0x
Zjistěte si přesné časy na stránkách distributora kdy má spínat nízký tarif a v tu dobu musí indikovat elektroměr NT.
Porucha relé HDO není častá ale možná, závadu reklamujte u vašeho distributora.

hodnocení

0x
Primitivni diagnostika. V dobe nesepnuti(zavady) vezmu multimetr, pripadne vadasku a zmerim napětí na stykaci.. nulak, ktery jde z hdo proti fazi (živé) musi mit 230v. Pokud nema, tak nahlasit poruchu na ČEZ. Predpokladejme, ze neni porucha ve vedeni mezi hdo a stykacem.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: