Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dodavatel energií Centropol

Od: suzymon® odpovědí: 15 změna:

Dobrý večer, je tady někdo, kdo je stálým zákazníkem u Centropolu? Mám kamarádku, která je dlouholetou zákaznicí této společnosti, ale teď si není jistá, jestli se pro ni něco nebude radikálně měnit. Minulý týden tam volala a oni jí slíbili, že jí tento týden v pondělí zatelefonují, ale dodnes se nikdo neozval. Nevíte, jestli Centropol bude zvyšovat ceny i svým stálým zákazníkům? Děkuji za odpovědi.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kami123
hodnocení

2x

Zkušenost nemám.

Já k nim přecházím el+pl na přelomu roku. zrovna ráno mi došel rozpis záloh, který je o 1/14 menší než doposud byl u Eonu.

Když jsem před rokem volal na Eon, že mi jiný poskytovatel nabízí lepší podmínky, tak nabídli trapnou slevičku, tak jsem podepsal Centropol.

Jak se blíží konec výpovědní lhůty, tak posílají supermega výhodné nabídky až podvodným způsobem.

Aby se jejich nabídka zobrazila, je nutné se přihlásit a v dalším kroku už kliknout dále znamená souhlasit se smlouvou - upsat se jim - zrušit výpověď. Když jejich stránku zavřu, chodí pak otravné zprávy, ať to dokončím. Jsou to podle mne nechutní šmejdi.

Uvidím jaký bude ten Centropol (od prosince). Já normálně slevy v úrovni pár stovek meěsíčně neřeším. Ale s nimi bylo vše vyřízeno jedním hovorem, jen si přijeli kurýrem pro podpis smlouvy. Pak dávali pravidelně vědět, v jakém je to stadiu.

Naposled mi volali, tak se na můj dotaz paní dušovala, že elekriku a plyn mají nakoupenou :)

Pán bůh s Vámi...

kami123

Je něco o Centropolu co bych měl vědět?

Když jsem před rokem na ně hledal zkušenosti, tak jsem viděl i dost negativních, ale byly hodně hodně staré a je tu dodnes.

hodnocení

Kami, děkuji za odpověď. Já jsem právě radila kamarádce, aby přešla k ČEZu, kde jsem zase dlouholetou zákaznicí já a jsem spokojená, ale jelikož jsem měla štěstí a podepslala jsem fixaci ještě před tím, než se začalo zdražovat, tak bych jí nerada poradila špatně. Já tuhle společnost "Centropol" ani neznala a tak jsem jí slíbila, že pokusím o ní něco vypátrat, ona na tohle moc není. No a když jsem si tu společnost našla, tak jsem na vážkách. Majitel tvrdí, že má nakoupenou energii až do roku 2023 a že se jeho zákazníci nemají čeho bát, jenomže to jsou jeho slova a pravda může být úplně jiná. Pan a paní Písaříková také klidně do poslední minuty klidně brali od lidí zálohy na energie které neměli, a mezi tím už dávno připravovali se svými právníky jak ukončit činnost, aby jim ty miliardy zůstaly a lidi ostrouhali, protože nevěřím tomu, že by sami od sebe vyplatily milionu lidí ty přeplatky, které z nich do poslední chvíle tahali.

kami123

Problematiku energií moc nestuduji.

Do čeho jdu samozřejmě nevím, ten sáhodlouhý článek - interview jsem také četl. Vidím v něm snahu přilákat co nejvíc zákazníků k sobě a uklidnit stávající, ale těžko říct, jak je to pravdivé. Určitou důvěru ale mám.

Chtěl jsem hlavně poukázat, jaký je Eon "šmejd". (asi nejen on, člověk si nevybere)

.

BratrH, kdž to nemůžete říct, tak alespoň naznačte : )

hodnocení

Já jsem také ve srovnávači našla, že bych s někým jiným mohla ušetřit 1200 Kč. za rok, ale byly tam podmínky, které se mi nelíbily. A abych kvůli 2 stovkám za měsíc riskovala a přecházela od někoho, koho znám už 18 let, a nikdy jsem neměla žádné nemilé překvapení, se mi také nechtělo. Teď mám stejně novou fixaci na 3 roky a uvidím až pak, jak se to všechno bude vyvíjet dál. Fixaci jsem stačila uzavřít ještě na starou loňskou cenu a za podmínek, že dodavatel po celé ty tři roky nezmění zafixovaný tarif a myslím si, že ČEZ své slovo dodrží. Já mám všechno na elektriku a hlavně elektrikou topím, tak u mne je to celkem důležité. Mohla bych sice zase přejít na topení dřevem v krbových kamnech, ale do toho se mi už nechce, protože mám svůj věk a raději si připlatím za ten komfort snadného ovládání. A pak, kdo ví, za jakou cenu se bude kupovat dřevo na topení třeba za dva roky.

kami123

To máš udělané krásně,

můžeš prodávat elektriku sousedům : )

kami123

Před čtvrt hodinou mi volalá paní s Innogi, kde končím s plynem. Jakmile z počátku řekla, že "nedoporučujeme přecházet" k jiným, tak jsem odvětil ať chvilku počká, že si zapnu nahrávání. Po té se už o nedoporučování nezmiňovala a víceméně jen doporučila, abych na konci smlouvy nezapomněl Centropolu poslat aktuální stav plynoměru jinak může být účtována průměrná spotřeba. Je od nich hezké, že se starají i o odcházející zákazníky.

 

ladislavgruntor
hodnocení

1x

jsem u nich už dva roky a naprostá spokojenost

 

dmnk
hodnocení

0x
Ano už jsem od nich dostal dopis.
hodnocení

Děkuji, ale to mi moc nepomohlo. Zvyšují zálohy, nebo nabízí platby za stejných podmínek? Děkuji.

Připomeň se mi zítra do soukromé pošty, naskenuju ti nový ceník. Není to nic, nad čím by člověk radostí skákal ale jsou furt lepší než ČeZ.
Já si blbec naběhl v únoru, když mi nabídli lepší cenu, respektive srovnali mi vysoký a nízký tarif na stejno takže mám prakticky celý den za cenu nízkého, jenže jsem si neuvědomil že nová smlouva mi zruší starou s fixací.
hodnocení

Totak, jsi moc hodný, ale já jsem u ČEZu už 16 let a stihla jsem podepsat dobrou smlouvu. Ještě měsíc předtím, než se tohle všechno semlelo. Změnila jsem si i produkt a podepsala fixaci na 3 roky za cenu, která byla platná minulý rok a byla právě levnější, než ta stará fixace, protože jsem změnila ten produkt, byl tady technik, aby to vyměnil. Také mám NT na 20 hodin za den. Takže já jsem spokojená a ptala jsem se tady kvůli své kamarádce. Ta tady byla včera a říkala mi, že už podepsala s Centropolem. Už jí prý poslali i nové zálohy a zvedly se jí v řádu několika stovek. Ale o kolik přesně, to nevím, ona je s ní trochu složitá řeč. ;) Moc to tady nechci rozebírat, stejně už má podepsáno. Co podepsala, to teda moc dobře nevím, ale už se k tomu nechci s ní vracet. *uf* Přesto Ti moc děkuji. S.

 

iks
hodnocení

0x

Hlavne si prectete presne co podepisujete. Me naposledy nutily smlouvu na tri roky, u ktere byl krasny cenik na !PRVNI! rok a pote jsem mel prejit na cenik uplne jiny neskutecne nevyhodny.

Vsichni dodavatele jsou v podstate svine, ale na to dojde clovek az casem...

hodnocení

No mně v té době nikdo nic nenutil. Volala jsem tam sama a diskutovala normálně s tou slečnou, která se snažila mi vyhovět. Společně jsme to probíraly, ale opakuji, že to bylo v době, kdy se ještě vůbec nic nedělo, jen mi končila fixace a chtěla jsem stejně podepsat novou, akorát jsem také sama přemýšlela o změně produktu a to jsem s ní probírala, ne že by mi to nabízela ona. V té chvíli ještě platily staré ceníky a tak mi všechno poslala emailem, abych si to mohla v klidu pročíst, porovnat a promyslet. Vůbec na mne netlačila. Akorát mi tenkrát řekla, že pokud chci využít starých nabídek, tak že mi radí, abych se rozhodla do 27 září, protože pak se ceny určitě změní, ale nemohla mi v tu chvíli ani ona dát bližší informace. A v tu dobu ještě nikdo netušil, že BE se "položí" a že za pár týdnů bude všechno úplně jinak, než se dalo předpokládat. Já mám smlouvu napsanou tak, že se ČEZ zavazuje, že mi po celé 3 roky nebude měnit tu smlouvu a ty ceny, které platily do 27 září 2021. Já jsem si ale přesto raději sama navýšila měsíční splátky, nemám ráda doplácení a dosud mi vždycky vraceli po roce oni.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]