Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Koupil jsem si před rokem novou postel a potah je po roce sešlí. Reklamace mi nebyla uznáná. Můžu se s tím to obráti na Českou obchodní inspekci? Nebo na jinou organizaci?
Děkuji za rady
ČOI vlastní reklamace neřeší, ta kontroluje pouze zda byl postup reklamace v souladu se zákonem - tj. dodržení lhůt, vydání odpovídajících dokladů apod.
Pokud s vyjádřením obchodníka k reklamaci nesouhlasíte, můžete se obrátit na soudního znalce a získat od něj znalecký posudek. Bude-li tento ve Váš prospěch, obraťte se potom opět na obchodníka, zda si to nerozmyslí. V takovém případě máte nárok též na proplacení nákladů na znalecký posudek. Pokud ani to nepomůže, můžete se obrátit na soud. Důležité je mít včechny doklady, jak od nákupu, tak od všech kroků reklamace.
Osobně bych doporučil nejdříve vyvinout na prodejce nátlak ve formě sdělení plánu nechat si vypracovat ten posudek a s varováním, že ho bude muset zaplatit a nebo že budete záležitost medializovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.