Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přívod vody do bojleru teče

Od: janca958 odpovědí: 12 změna:
Dobrý den,
jsem laik a chtěla bych se zeptat, v čem je problém. Teče mi spoj trubek vedoucích eo bojleru (viz foto). Když zavřu kohout, tak to přestane. Jedná se tedy o přívod vody do bojleru? Jde mi o to, jestli když to zavřu, poteče mi alespoň studená

Přívod vody do bojleru teče

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Ano, vypadá to na přívod studené do bojleru. Když zavřete, nemělo by to mít na funkci studené vody jinde vliv.

hodnocení

1x

A až tam instalatér bude, řekněte mu, že ten odkap pojistného ventilu je špatně, takto to být nesmí.

zaseja

Co je na tom špatně? Mimo toho, že není vidět že to kape?

Právě to...

By mě zajímalo, kam jí vede to čerpadlo. Snad se taky neplete do bojleru do přívodu za pojistným ventilem.

@gumidek: Nejaký iný návrh, kam tú cirkuláciu zapojiť, pokiaľ tam nie je samostatný vstup pre ňu?

Odpadová trubka na poistnom ventile nesmie byť natesno. Mala by tam byť dostatočná vôľa,aby v prípadnom upchatí trubky mohla voda vytiecť mimo trubku a neznefunkčnil sa tým poistný ventil. Ja to riešim husím krkom na elektroinštaláciu,potrebného priemeru.

hodnocení

0x
Instalatér nebo šikula s nářadím opraví za patnáct minut.
janca958
hodnocení

Teče horní spoj. Tzn povoli horní přírubu, povytáhnout tu spojku (když je ten spodek plastový tak by to předpokládám mělo mít nějakou vůli). Natočit novou koudel a vrátit to zpět? Děkuji

hodnocení

0x

Pánové, tazatel zavře kohout, ale když bude demontovat ten pojišťovák s tou vsuvkou tak začne téct voda z bojleru.
Jak se to správně dělá.
Já nedávno měnil pojistný ventil a musel jsem to dělat naprasáka. Odšroubovat a do tekoucí vody vrazit plastovou montážní zátku a potom stejný postup opačně s novým pojišťovákem. Mokrý bylo všechno.