Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, dal jsem si za úkol trochu přítelkyni vyspravit koupelnu. Uvolněné kachličky apod... To se vše podařilo bez problémů a chystám se na přespárování. Odstranil jsem veškerý starý silikon, drolící se spárovačku, protože byly v příšerném stavu a již pár dní suším. Jde mi o spáry v rozích a u podlahy. Nejsem odborník, ale myslím, že obkladač tenkrát neodvedl příliš dobrou práci a mezery jsou přímo kolosální (jsou tam díry jak do...), viz fotografie. Je mi jasné, že jde o dilatační spáry, ale názory se různí. Jedná se o zděnou koupelnu takže se zdi pravděpodobně nepohybují a je možné mezery zatáhnout klasickou spárovačkou. Čím byste tyto spáry vyplnili? Moc děkuji za odpovědi.
Nejspolehlivější je kouty dělat sanitárním silikonem. Ve vašem případě hnědým. Ale pokud to děláte poprvé, přenechte to zkušenějším i když vás to baví, nebo si to zkuste nanečisto. Když nemáte know-how a zkušenosti, mohlo by to dopadnout daleko hůře, než práce zmiňovaného obkladače
Asi už i vím kudy zatékalo. Zdvižená strana která tvořila vaničku zněla dutě a prostě odstávala. Po odchlípnutí prostě odskočila i s lištou a přívátala mě totálně morký a rozpadající se podklad směsi lepsidla a silikonu. Odstranil jsem co bylo volné a suším jak vzteklý. Opravy zaberou více času, ale půjde to. Na druhou stranu, manuální práce mě jako programátora baví.
Pánové, moc děkuji za odpovědi. Vůbec není třeba nějak vzrušeněji debatovat. Zvážil jsem pro a proti. Měl jsem i debatu se svým bratrtem, který je shodou okolností zedník, často obkládá atd... Nakoupil jsem co je potřeba a co doma nemám. Flexi lepidlo, izolaci a ano i ten hnědý sanitární silikon kdyby něco. Probrali jsme postup (doporučil spárovačku, ale jsem si jist, že i silikon využiji (není to vlastně silikon, ale zmiňovaný sanitární polymer)) a zkusím to prvně sám. V nejhorším případě to po mě předělá. Jsem tak trochu egoista jako každý chlap a věřím, že to zvládnu. Moc však děkuji za rady, hodně jsem si odnesl.