Nejste přihlášen/a.
40 let užívám osvědčený RESISTIN. probazen.com/... Ale existují i dražší měděné, molybdenové, ... pasty/vazeliny a podobně.
Po asi 22 letech jsem při užití Resistinu bez problému povoloval ø 8 mm šrouby u antén na venkovním stožáru, na podvozku auta asi po 6 letech (výměna tlumičů, výfuku, silentbloků). Flexu/úhlovou brusku nelze všude užít, někdy nebývá přístup - prostor. Kde dochází k tepelnému zatížení (šrouby: brzdové bloky, brzdové disky) užívám měděnou pastu.
Plot k sousedům je dle vyprávění mojí ženy minimálně 35 let starý. Prkna jsou chycená do vodorovných jeklů vratovými šrouby M6 s maticí. Vše původně pozinkované. Dneska po nějakém zinku skutečně ani památky, ale pokud potřebuju vyměnit prkno, normálně matici vyšroubuju. Jediná potíž je, když nedrží čtyřhran ve dřevě a protáčí se. Pak je nejjednodušší prkno vypáčit. Takže bych při montáži ošetřil závit nějakým konzervačním prostředkem a dál to neřešil.
do konstrukcí, které mají vydržet a být snadno demontovatelné i po mnoha letech, projektuji zalití pozink závitů plastem, jedná se o části, které jsou v kontaktu se slanou vodou , velmi laicky řečeno-napsáno
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.