Nejste přihlášen/a.
tak samo že věděl, ale z 90% to seřízením nebývá jak už někdo psal vyměnit sací hlavu v nádrži nebo vyčistit karburátor v uz lázni včetně sítka co je v něm a pokud přesto trváte na seřízení tak tento karburátor se seřizuje na vahadle pod regulační membránou, ale musí se to umět a dělat s citem velice opatrně po desetinách mm ono ta desetina udělá hodně moc.
ještě doplním že po prohlédnutí fotek usuzuji že na tom křovinořezu nebyl nikdy žádný servis a protože má min. 10 let a karburátor je z venku zapráskaný nespáleným palivem tak hledej nějakou netěsnost na motoru těsnění pod kerburátorem přetáhnout válec, a klidně bych si tipl že se budou ozívat gufera protože to co popisuješ za závadu tomu přesně odpovídá u gufer bych začal investice velmi malá pokud si je vyměníš sám originál stojí cca 100 kus a mají rozměr 12x22x5
Obecně buď jsou filtr/ trysky v karburátoru zablemcaný bisr. z benzínu nebo někde přisává falešný vzduch (obvykle přes gufera kliky)
= vyčistit karbec nejlíp ultrazvukem, nový filtr.. Může stačit VIF do benzínu - ty sr. docela slušně rozpouští..
Doštelování karburátoru na bohatší směs odstraní následek ale ne příčinu.. (Na to hledej obecně L šroub)
Pozor na zadření chudou směsí (pokud to neni 4 takt)
Předně vyčistit a dát nový benzín. Pokud to nepomůže, tak na té první fotce jsou zřetelně vidět písmena L a H a pod nimi taková kolečka. V místě těch koleček mají být seřizovací šroubky, zkuste do těch koleček něčím ďoubnout, jestli to není jen kit, kterým jsou ty šroubky zajištěny. Pokud tam šroubky budou, tak trochu povolit šroubek L.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.