Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zásilky z Lídlu e-shopu,chybí Formulář

Od: ladislavsedivy odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,dostal jsem zásilku z Lídlu- Shop a to zahradní střešní zástěnu,kterou jsem si objednal a zaplatil.Po rozbalení zásilky jsem zjistil, že mi nevyhovuje.V zásilce měl být přiložen " Formulář pro vrácení zboží",který mám vyplnit a vložit do balíku.Taktéž " Štítek pro zpětné zaslání a přelepit původní etiketu Toto je návod a podmínka pro vrácení zboží.V balíku nic takového nebylo.Posílám e-maily.vyplňuji jejich dotazníky, žádná odpověď.Píši, ať mi to pošlou na moji e-mailovou adresu,nebo poštou,abych splnil jejich obchodní podmínky a mohl zásilku poslat zpět.Zásilku jsem převzal 11.5.2021.Mám dojem.že toto se děje záměrně,protože již jsem nakoupil tímto způsobem opakovaně,byl jsem velmi spokojen,ale také žádné formuláře tam nebyly.Děkuji.Šedivý.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladis*
hodnocení

2x

Ve svém účtu na lídl shopu, si ten vrátný formulář můžeš vygenerovat sám Pro konkrétní zboží z tvé objednávky, minimálně do 90 dnů od objednávky.

anebo přes infolinku. Telefon na infolinku je 800 115 435, nejlépe volej z telefonního čísla uvedeného v objednávce

mě se tedy ještě nestalo, aby v balíku formulář nebyl,

 

hodnocení

0x
avatar macek71

Ja zavolal na info linku a pani mi to poslala do emailu a zaslano zpet

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]