Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vymena baliku

Od: save odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, chci se zeptat prisel mi jiny balik nez mel mela jsem objednany lak na vlasy a prisel lak na drevo. Balik jsem rozbalila a lak vytahla, pote jsem informovala prodejce, ktery rekl, ze to bude formou vymeny prepravcem gls, Balik jsem zabalila a poslala, na druhy den mne prodejce informoval, ze lak se vylel, ze budu muset uhradit lak za 1500kc.Dekuji za odpoved

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Je potřeba rozlišit dvě věci. Reklamaci nesprávně dodaného zboží a reklamaci poškozeného zboží. Vy máte nárok na výměnu zboží, které jste si objednala a prodejce si musí vyřešit poškození s dopravcem nebo výrobcem. Pokud jste to však špatně nezabalila a to je rozdíl. Špatně zabalené zboží může mít za následek poškození obsahu. V tomto případě je dobré balíček před odesláním vždy vyfotit, nejlépe i s časem pro případné důkazy.

 

hodnocení

1x

Nic neuhrazujte, vylití laku není vaše věc ale věc dopravce. Trvejte na dodání původně objednaného zboží za původní cenu včetně dopravy. Pokud prodejce nechce spolupracovat, vyhrožujte mu ČOI, popř. dTestem a dalšími.

 

hodnocení

1x
avatar martincakl
Lak jako lak..
Vy si vlasy nalakujete lakem na dřevo a ve vedlejším okrese si někdo nalakuje pergolu lakem na vlasy.

 

esel
hodnocení

0x

A co je to za prodejce, který prodává laky na vlasy a zároveň i lak na dřevo.

save
hodnocení

Byl to eshop surtep.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Nerjprve si zkontrolujte, jestli jste při objednávce nezadala špatné číslo zboží. Ldyž se ujistíte, že chyba není na vaší straně, zavolejte tam a dohodněte se na nápravě. Asi objednávku zrušíte a novou, správnou, zadáte.

 

hodnocení

0x

to že se lak vylil není vaše věc at reklamuje u přepravce vy mu sdělte že odstupujete od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu a za žádnou cenu žáných 1500 neplatte vy jste po něm žádný lak na dřevo nechtěla nebo snad ano?

U přepravce nemůže reklamovat, není s ním ve smluvním vztahu! Reklamovat musíte vy!

asd1

Přepravce objednával obchod, takže smlouva je s obchodem a musí si to vyreklamovat on..

Obchod dodal jiné zboží = reklamace a musí dodat správné.

Rozlitý lak je problém přepravce, ať si to vyřídí spolu (dopravu objednával obchod, včetně znalosti co se bude dopravovat - tj. poslat jako křehké neklopit atd.)

Jednej prokazatelně a správnou formou, tak aby prodejce hned viděl že najsi hejl co si nechá na hlavu..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]