Nejste přihlášen/a.
Je potřeba rozlišit dvě věci. Reklamaci nesprávně dodaného zboží a reklamaci poškozeného zboží. Vy máte nárok na výměnu zboží, které jste si objednala a prodejce si musí vyřešit poškození s dopravcem nebo výrobcem. Pokud jste to však špatně nezabalila a to je rozdíl. Špatně zabalené zboží může mít za následek poškození obsahu. V tomto případě je dobré balíček před odesláním vždy vyfotit, nejlépe i s časem pro případné důkazy.
to že se lak vylil není vaše věc at reklamuje u přepravce vy mu sdělte že odstupujete od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu a za žádnou cenu žáných 1500 neplatte vy jste po něm žádný lak na dřevo nechtěla nebo snad ano?
Přepravce objednával obchod, takže smlouva je s obchodem a musí si to vyreklamovat on..
Obchod dodal jiné zboží = reklamace a musí dodat správné.
Rozlitý lak je problém přepravce, ať si to vyřídí spolu (dopravu objednával obchod, včetně znalosti co se bude dopravovat - tj. poslat jako křehké neklopit atd.)
Jednej prokazatelně a správnou formou, tak aby prodejce hned viděl že najsi hejl co si nechá na hlavu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.