Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Živnostenský list na drobné stavební práce

Od: jirkajc® odpovědí: 5 změna:

Zajímalo by mě když jsem vyučený jako elektrikář a chtěl bych podnikat jako OSVČ na živnostenský list jestli mohu dělat nějáké práce i mimo jsvůj obor (elektoinstalace) Mám v plánu dělat drobné rekonstukce koupelen - omítky,izolace,kachličky,dlazbu,osazení vany a podobně,případně omítky v bytě,pudní vestavbu,izolaci,vymalování bytu a podobně. V podstatě i něco jako hodinový manžel.V jakém oboru bych musel být,abych mohl dělat hodinového manžela. Dostanu na tyto práce živnostenské oprávnění? A případně jak to udělat,by to bylo legální.Mám kolegu který je obraběč kovu ale dělá truhlářské práce. živnostenský list má na výrobu dřevěných,proutěných,slamněných a korkových výrobků. Ale oficialně se nejedná o klasické truhlářství jako takové.Děkuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Potrebujete zivnostensky list - zednictvi, instalaterstvi a topenarstvi, malirstvi. Vse jsou remeslne zivnosti, takze je treba mit pozadovane vzdelani nebo praxi a nebo odpovedneho zastupce toho daneho oboru. Pak jsou zivnosti volne a na to kvalifikaci nepotrebujete napr. Priprave dokoncovaci prace viz odkaz firmy.finance.cz/...

hodnocení

0x

mimo svůj obor můžete dostat žl na živnosti volné ale mezi to malířské ani zednické práce nepatří a těch volných živností můžte mít více ne jenom jednu třeba přípravné zednické práce výkopové práce výroba vámi zminovaných proutěných výrobků atd

doplněno 18.04.21 20:32:

no a co jsem tam napsal? nepatří čti pořádně

Zednické práce nejsou volná živnost! A je nejen na přípravné stav-práce ale na celou stavbuod základů,po věnec, omítky, příčky...

hodnocení

0x