Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Těsnění okenního křídla

Od: bejsta odpovědí: 7 změna:

Zdravím... Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak by se dalo seřídit těsnění tohoto okna? (v příloze je soubor ve kterém jsou fotografie) Studujuna střední škole pozemní stavitelství a myslel jsem si že tohle bude hračka ale jak se ukázalo tak na okně je upně jiné kování než jsme se ve škole učili. Mám s tím problém né roto že by mi do místnosti táhlo ale dostává se mi tam vlhkosta a začíná mi to tam chytat plíseň a já jsem alergik takže je tocelkem problém... (pod oknem mam ještě ke všemu hlavu a už se mi stalo že jsem ráno okno otevřel a z rámu normálně vytekla trocha vody co se tam přez noc schromáždila.
Předem moc děkuji za případnou radu nebo řešení.

Prosím neposílejte mi sem rady pokud jste neviděli kování které jsem dal do přílohy. Běžně bych utáhnout přítlak uměl ale tady se to zjevně dělá jinak...

Okno.pdf 663 kB
okno detail.pdf 534.67 kB

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x
Kameny budou mít excentr, tak to vyzkoušej. Jen tak na okraj, vlhkost je větší v bytě, nežli venku. Takže ti nepůjde vlhkost dovnitř, alébrž ven. Plíseň se dělá, že tam máš moc vlhkosti, kde se bere, musíš vyzjistit sám. Vaření, praní, sušení prádla. Hodně kytek. Málo větráš. A tisíc jiných příčin.
bejsta
hodnocení

Dobrá moc děkuji za odpověď.

hodnocení

2x

Vyzerá to ako kovanie od Siegenia Aubi. Čapy, ktoré majú pod sebou šesťhrannú podložku je možné vyosiť otáčaním práve tej šesťhrannej podložky. Myslím, že tam napasujete orech č. 11. Panty a nožnice s imbusom a torxom, podrobnosti si ale nevybavujem. Na www.siegenia.com sa určite bude dať stiahnuť návod.

hodnocení

2x