Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
předem upozorňuji, že jsem absolutní laik . S přítelem jsme koupili pozemek (viz foto). Jakým způsobem máme postupovat při žádosti o připojení u čezu? Chceme začít stavět a nevím, zda nejdříve zažádat o dočasná připojení pro účel stavby, či rovnou pro trvalé připojení. Na odpověď od čezu čekám 3 týdny, takže jsem se rohodla zeptat jinde :D. Známý nám řekl, že se elektřina dá "stáhnout" ze sloupu do našeho antoníčka. Toho ještě nemáme. Chci Vás moc poprosit o postup krok za krokem, jak byste postupovali při přivedení elektřiny na pozemek. Mockrát děkuji
Super, děkuju Mám z toho hlavu v pejru, i když na stavbu máme firmu, tak člověk si radši všechno ověřuje a studuje, ale moje kapacita na technický věci je omezená :D .
Jak daleko jsou ty dráty vysokého napětí od hranice pozemku? Tam může nastat problém (ochranné pásmo), ale jinak je tam místa dost. Jestli něco jiného "neříká" územní plán.
Řešili jsme územní řízení a stavební úřad nám povolil náš záměr. Na fotce je vidět sousedův dům, který je na hranici našeho pozemku. Báli jsme se, že to bude problém, ale dovolili nám dům nalepit co nejvíc k plotu na druhé straně, jelikož vedle nás už z této strany nikdo nepostaví, kvůli ochranému pásmu.
Přátelé, barák nalepený ze dvou stran na samotným plotě, z třetí strany jen tak tak na auto, hned za barákem studna a jako bonus, pravděpodobně hned za ochranným pásmem, vedení vysokýho napětí.. Barák dlouhá nudle, tomu říkáte dost místa? Asi mám nějaký jiný představy o místě.
Ostatně kromě elektřiny budeš muset vyřešit vodovod, kanalizaci a třeba i plyn.