Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Stížnost na souseda

Od: 12345* odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, mám menší problém.
Před časem jsem se nastěhovala jako student do malé příjemné garsoniéry, sousedé se zdali v pohodě (když nikoho nepotkáváte, je to tedy v pohodě vždy :D). Nicméně za nějaký čas začal od sousedů hluk v nočních hodinách, nejpozději i v 1:00, a to ze strany cca 4letého dítěte, které neustále běhalo po bytě a křičelo (nemá už v tomto věku dávno spát?). Takový hluk byl permanentně i přes den, ale s tím nic nezmůžu, jde zkrátka o rušení nočního klidu po 22. hodině. Z předchozí zkušenosti, kdy souseda slušně poprosíte o klid a on vás pošle do p*** a zabouchne dveře a ve svém chování pokračuje, jsem to už neriskovala a podala rovnou stížnost vlastníkovi celého bytového domu. Sousedku jsem poté potkala na chodbě, která se ptala, jestli jsem si stěžovala - ano. Snažila jsem se jí vše vyjasnit, ona stále mlela dokola to samé, že jsem měla zaklepat. No, nevím, jelikož jsem ani nevěděla jak vypadá a ten slovník, co se z bytu i ozýval...
Následně jsme si podaly ruce a zdálo se vše v pohodě. Asi po 2 měsících jsem ji potkala na chodbě, pozdravila a ona se na mě nevěřícně podívala, že mě zdravit nebude. (?). Začala mi vyčítat, jak jsem jí po***** život, že jí vlastník bytu zkrátil nájemní smlouvu a že jsem velice chytrý člověk, když jsem to takto vyřešila, nepřímo mě urážela a chovala se arogantně, spíše to působilo, že si potřebuje vylít zlost na někom slabším (paní není tak stará, možná kolem 30 let, mně je 21).
Hodně mě její chování zaskočilo a samozřejmě se trápím, protože já sama hluk ve večerních hodinách nedělám, jsem celkově tišší člověk a rozhodně nikoho neobtěžuji.
Po dotazu na vlastníka bytů jsem se dozvěděla jen to, že záleželo na posouzení té dané situace, nebo zde mohl být ještě jiný problém u nájemnice (napadlo mě nějaké včasné nezaplacení nájmu, stížnosti jiných sousedů, kteří se ale nepřiznali atp.)