Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsou papírnictví zavřená?

Od: anicka* odpovědí: 14 změna:
Dobrý den, nutně potřebuji koupit několik papíru formátu A2, do pondělí. Proto mě zajima, zda jsou papírnictví zavřená? Někde slyším, že ano, někde, že ne... Děkuji

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kare
hodnocení

4x
Oficiálně je zavřeno, ale většina papírnictví funguje jako výdejna.
Napište email, popřípadě zajděte osobně. Většinou není problém se domluvit.

hodnocení

2x

1. Pokud papírnictví je výdejna zásilek zpravidla prodává.

2. Většina větších má internetové obchody a ihned vydávají. Zrovna dnes v neděli ráno jsem objednal v UniHobby Hodonín a již si mohu vyzvedávat mezi 8 a 20 hodinou. Uzpůsobili se.

10.01.21 19:46
hodnocení

0x

Zavřená.

hodnocení

0x

Bohužel zavřená.Další nepochopitelný krok.Zrovna tam davy lidí těžko budou stát hlava na hlavě.

Taková maličkost že jo? kus papíru a Vy ho nikde nekoupíte.

Jako já žárovku.Byl jsem v obchodě pro elektrikáře a tam že nemám živnosták tak se mnou vyběhli at si svítím petrolejkou...

Zvláštní doba a optatření

hep

Žárovky koupíte třeba i v Kauflandu.

Mají ale nekoupíte si je.

Přesně tak zapáskováno,oblepeno...nekoupíte

daniela1

Tak nevím, jak to mají které kraje, okresy a prodejci v nich, ale z mojí zkušenosti se žárovky normálně koupit dají, nejenom v Kauflandu, kde mimochodem zapáskované nejsou.

hep

Mrkněte se, žárovky zapáskované nejsou. U nás teda nebyly.

Tak nevím no.Nemám čas kvuli žárovce obcházet nákupní střediska.Ale dnes v Albertu žárovky v regálech a oblepené páskou.

Co vím tak je to tak oficiálně i vydané vládou.(nejdená se jen o žárovky).Pochybuju že Kaufland a spol to budou mít dovolené.

seznamzpravy.cz/...

kare
V TESCO žárovky koupíte :)

hodnocení

0x