Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu, jestli má reklamaci spotřebiče řešit obchodní dům, kde byly součástí objednané kuchyně i spotřebiče, nebo jestli má právo mě odkázat na výrobce spotřebičů, abych si opravu zařídil sám a oni mě poté reklamaci proplatí. Děkuji za rady Svoboda
Prodejce musi prijmout a vyridit reklamaci. Stejne tak on vam musi pripadne vratit penize, pokud vyrobek napriklad nepujde opravit a budete mit pravo odstoupit. U spotrebicu je ale bezna praxe, ze se obratite na servis vyrobce a ten vam opravu provede doma. Zdarma. S prodejcem si to pak vyresi sam. Kika by totiz neudelala nic jineho, nez nahlasila zadost o opravu za vas.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.