Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čím natřít střešní okno Velux?

Od: nanomarket® odpovědí: 8 změna:

Ahoj,

doporucite vhodny postup pri nateru okna?

Aktualne je z vnitrni strany ramu nicim neosetrene drevo. Puvodne byl lak, ktery se oloupal, zbytek jsem zacistila smirglem. Drevo je momentalne mokre, na oknech kondenzuje voda. Jedna se o cca 20 let stare veluxky v objektu, ktery je vyuzivan jen obcas. Okna jsou na zapad, v zime dlouho trva nez je osusi slunicko, v lete do nich naopak prazi. Puvodni lak ale na vnejsim ramu drzi bez problemu. Okolni dreveny obklad je natreny lazurou, ram jsem si myslela, ze bych vzala tou samou lazurou a dala jeste bezbarvy lak. Je to blbost? Predpokladam nutno cekat na vyschnuti dreva?Jsem absolutni laik...

diky

Čím natřít střešní okno Velux?
Čím natřít střešní okno Velux? #2

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Nátěr vás čeká až v létě, až to bude dokonale suché. Snad někdo poradí ideální lazuru/lak.

hodnocení

2x

Já bych zavolal panu Patočkovi z Veluxu, telefon 724 106 245, aby se zastavil a kouknul se na případnou výměnu křídla za trojsklo, popřípadě správný nátěr. Páč asi máte GZL 306(308)/0000 (1054). Nebo co je na štítku?

Jen bych mu volal až příští rok, páč je na dovolené.

Třeba v okolí máte jiného "Veluxáka", který je blíže.

Natírat jedině suché okno.

To je zajímavá možnost, o které jsem nevěděl. Máš představu, co to stojí?

Myslíš výměnu křídla? To záleží na typu okna, na některé to nejde, jen sklo, ale když se chce, jde vše. Cenu nevím. Pak mám ještě protekčního "veluxáka" u Brna a v Pardubicích.

hodnocení

2x

Doporučený postup je dost náročný.

Musíš vysadit celé křídlo a místo křídla střešního okna tam dát fólii nebo něco, aby ti tam nezatékalo.

Pak přemístíš křídlo do nějaké vytápěné místnosti a tam z rámu křídla demontuješ všechno (kování, plechování, dvojsklo, těsnění, zavírání) až ti zbyde pouze dřevěný obdélník.