Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mravenci v počítači

Od: lumir30 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,
již delší dobu (cca. půl roku) mám doma problém s mravenci
- sem tam nějaký lezl po vaně, zdech, kuch. lince nebo v okolí toalety - cca. 2-3 kusy denně, víc ne,

tak jsem to ani dál nijak neřešil.
Dnes jsem náhodou otevřel CD mechaniku u notebooku, a tam jich bylo doslova milion.
Některé jsem zabil, jiné postříkal desinfekcí - tak se chci zeptat, jak zbytek mravenců z
toho NTB dostat?
Když dám NTB na balkon, kde je zima - odtáhnou ty potvory?

Díky za rady :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Mám vyzkoušeno koření hřebíček. Měli jsme mravence ve spíži, udělala jsem na zemi několik hromádek hřebíčků, do druhého dne mravenci zmizeli a už se neobjevili. Nyní tam mám nízkou krabičku plnou hřebíčků - pro jistotu.

jabraka*
hodnocení

5x

Hnízda z mravenci - Faraony- se objeví i v knihovně.Jde vždy o společenství,které závisí na tvůrci hnízda,královně.Pokud se vzduchovým proudem podaří zničit královnu,hnízdo zanikne samo.Existují hormonální přípravky,hteré dělnice nanosí do žrádla a pokud to královna požije,ztratí schopnost klást vajíčka.,

JB

hodnocení

1x

Neporadím, ale potěším. Kdo z nás může říct, že řeší stejný problém, jako NASA ;).

computerworld.cz/...

hodnocení

0x

Zkuste nainstalovat antivirus :) *haha* sorry, tohle slyším prvně, stahují se zřejmě za teplem no :)

hodnocení

0x

Když pominu výskyt mravenců v bytě, tak pro odstranění z elektroniky lze použít stlačený vzduch ve spreji (používám k odstranění prachu). Demontovat to co jde a pak vyfoukat. Pracujeme samozřejmě s vypnutým zařízením.

Demontovat to co jde a pak vyfoukat. Tak to zabere stoprocentně. Jen je to trochu pracné. Zhruba jako v ném oblíbeném vtipu.