Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
již delší dobu (cca. půl roku) mám doma problém s mravenci
- sem tam nějaký lezl po vaně, zdech, kuch. lince nebo v okolí toalety - cca. 2-3 kusy denně, víc ne,
tak jsem to ani dál nijak neřešil.
Dnes jsem náhodou otevřel CD mechaniku u notebooku, a tam jich bylo doslova milion.
Některé jsem zabil, jiné postříkal desinfekcí - tak se chci zeptat, jak zbytek mravenců z
toho NTB dostat?
Když dám NTB na balkon, kde je zima - odtáhnou ty potvory?
Díky za rady
Mám vyzkoušeno koření hřebíček. Měli jsme mravence ve spíži, udělala jsem na zemi několik hromádek hřebíčků, do druhého dne mravenci zmizeli a už se neobjevili. Nyní tam mám nízkou krabičku plnou hřebíčků - pro jistotu.
Hnízda z mravenci - Faraony- se objeví i v knihovně.Jde vždy o společenství,které závisí na tvůrci hnízda,královně.Pokud se vzduchovým proudem podaří zničit královnu,hnízdo zanikne samo.Existují hormonální přípravky,hteré dělnice nanosí do žrádla a pokud to královna požije,ztratí schopnost klást vajíčka.,
JB
Když pominu výskyt mravenců v bytě, tak pro odstranění z elektroniky lze použít stlačený vzduch ve spreji (používám k odstranění prachu). Demontovat to co jde a pak vyfoukat. Pracujeme samozřejmě s vypnutým zařízením.
Demontovat to co jde a pak vyfoukat. Tak to zabere stoprocentně. Jen je to trochu pracné. Zhruba jako v ném oblíbeném vtipu.
Chlápek vchází do prodejny hubících prostředků a nechává si zavolat vedoucího. "Pane vedoucí, již jsem zde kupoval tři různé prostředky, jak se zbavit molů, a ani jeden nefungoval, stále tam ty moly mám. Můžete mi prosím vás konečně prodat něco co 100% zabere?"
vedoucí se začne prohrabovat ve skladu a brzo se vrací se silně zaprášenou krabicí, kterou otevře a v ní jsou malé kuličky Zhruba o velikosti 0,5mm.
"Tak tohle zabere stoprocentně." Povídá, když dává přípravek kupujícímu.
"Skutečně, a jak se to aplikuje?" ptá se zděšeně kupující.