Dobrý den. Mám dotaz který bude někomu připadat triviální ale i přesto. Dostal jsem letlampu BAT 201 a chtěl bych ji nějakým způsobem využít. Problém je ten že jsem s nimi nikdy nepracoval. Poradíte prosím jak s ní zacházet a jak ji používat? Chápu že dotaz vypadá vypadá směšně a dlouho jsem váhal zda ho zde položit. Děkuji
Jen bych doplnil, ze na ohrati neni vubec potreba pouzivat lih, ale normalne benzin a ani neni potreba nic utirat. Proste se zapali cela letlampa tak jak je oblemcana. Po dohoreni je pak tak akorat spravne nahrata, aby sel horak snadno zapalit.
Jiny nez obycejny automobilovy benzin sem nikdy nepouzival a na funkcnost to zadny vliv nema.
Automobilový benzín dost smrdí, dělat s tím delší dobu není nic příjemného, navíc má vyšší teplotu hoření a při nezkušenosti může dojít k poškození hořáku.
On ji každý stejně sundaval, protože při pájení obvikle překážela a na důkladné nahřátí byla celkem malá. Stačí vzít kousek plechu a kleštěma si mističku naohýbat.
Letlampa se dle výrobce má nahřát lihem, ale nikdo to tak nedělá, nikdo netahá u sebe ještě láhev s lihem. Každý nahřívá techničákem, který dává do letlampy. Nevýhodou je více očazený horák, který se drátěným kartáčem očistí.
Stačí jakákoliv plechová mistička, třeba z piksly od tuňáka, kusu plechu atd. Jde jen o to nahřát hořák aby benzín zplynoval. Lihem to ohřívá málokdo, vždycky jsem to startovali benzínem. Technický benzín jsme nikdy neřešili. Pokud odejdou těsnění tak není problém sehnat automobilovýmu benzínu odolný (ale smrt těsnění jsem nikdy nepotkal)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.