Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Něco mi asi shořelo v nové lednici - co dál?

Od: tamaraau* odpovědí: 8 změna:

Zdravím!
Mám tu 2 týdny novou Liebherr lednici a dnes večer mi zezadu začal jít strašnej smrad, jakoby se něco pálilo. Vypla jsem jí. Nevím, co tam je dole. Ale smrdí.
Servis nebere telefon, zkusím zítra ráno.
Co mi asi zbývá? Jídlo asi se mi do rána zkazí a lednici raději nechám vyplou.
Ten technik ze servisu - co mi asi něco vymění tam, snad dojede brzo, už zítra?
Co mi tam mohlo odejít?
Lednice nebyla levná! :(

doplněno 24.01.10 20:13:

Chtěla jsem dát fotku, ale někde jsem teď ztratila kartu z foťáku, co jsem si jí chtěla strčit do noťase:( Stejně by tam ani nebylo nic vidět...

doplněno 24.01.10 20:19:

Dle prazak-chlazeni.cz/...

To může být termostat, relé, nebo kompresor...

Ale smrdí to dost.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kiaransalee*
hodnocení

5x

nejsem odborník přes lednice, ale jídlo do tašky a šup s ním na balkon, nebo za okno...

doplněno 24.01.10 20:17:

on by asi servis chtěl od potravin paragony v případě uplatnění odpovědnosti za způsobenou škodu...

hodnocení

4x

Hlavně se nesnažte něco opravit! Raklamace je jediná správná cesta! Se zkaženými potraviny se potýkejte současně s reklamací!

tamaraau*
hodnocení

Dobrý, paragony mám, nákup byl za 1500 v pátek, takže dobrý:)

perda*
hodnocení

2x

Jídlo dej ven do krabic - mrzne a mrznout bude. ;) Lednice je v záruce, takže zítra volat servis. Pokud nemáš extra záruku tak na opravu mají 30 dní. Třeba nevymění nic a třeba taky celou lednici. *nevi*

tamaraau*
hodnocení

Tý jo, 30 dní? To nééé. Radši bych zaplatila někomu 500 a nechala si to opravit konkurencí...

mkat*
hodnocení

2x

Podla toho že "niečo v zadu zasmrdelo" naznačuje že asi odišiel kompresor alebo odrušovaci kondenzator.Reklamovat aj ked to podla zakonu môže byt 31 dni.

tamaraau*
hodnocení

Technik opravář už mi dal termín, na úterý. Asi tak to bude

kiaransalee*